Buradasın
Geçici görevlendirme yazısı nasıl yazılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Geçici görevlendirme yazısı aşağıdaki bilgileri içermelidir:
- Başlık: "Geçici Görevlendirme Formu" 13.
- Görevlendiren Kurum: Geçici görevlendirmeyi yapan kurumun adı 24.
- Görevlendirilen Personelin Bilgileri: Personelin T.C. kimlik numarası, adı ve soyadı, kadro/pozisyon unvanı ve statüsü 24.
- Görevlendirme Nedeni: Geçici görevlendirmenin gerekçesi 13.
- Başlangıç ve Bitiş Tarihleri: Görevlendirmenin başlangıç ve bitiş tarihleri 24.
- Görevin Şekli: Kurum emrine mi yoksa belirli bir göreve mi olduğu 24.
- İmza ve Onay: Görevlendirmeyi yapan yetkilinin imzası ve personelin kabulü 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: