Buradasın
Apartmanda toplantı tutanağı nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apartman toplantı tutanağı hazırlanırken dikkat edilmesi gereken bazı unsurlar:
- Başlık: Toplantının adı, tarihi, saati ve yeri belirtilmelidir 15. Örneğin, "Bali Apartmanı Yönetim Kurulu Toplantısı 28.01.2024 Saat 14.00 - Toplantı Salonu" 1.
- Gündem Maddeleri: Toplantıda ele alınan konular listelenmelidir 15.
- Katılımcılar: Toplantıya katılanların isimleri veya daire numaraları yazılmalıdır 15. Vekaleten katılanların da kime vekalet ettikleri belirtilmelidir 4.
- Kararlar: Alınan kararlar detaylı şekilde yazılmalı, oy çokluğu ile alındıysa oy sayısı ve sonuçlar eklenmelidir 25.
- Tartışmalar ve Fikirler: Toplantıda yapılan tartışmalar ve ortaya konan fikirler özetlenmelidir 5.
- Diğer Hususlar: Önemli görülen diğer konular da tutanağa eklenmelidir 5.
- İmzalar: Tutanak, toplantıda bulunan tüm katılımcılar tarafından imzalanmalıdır 15.
Toplantı tutanağı, Kat Mülkiyeti Kanunu'na göre zorunlu bir belgedir ve gelecekte oluşabilecek hukuki veya komşuluk ilişkilerinden kaynaklı anlaşmazlıkların çözümü için önemlidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: