Buradasın
Site yönetimi denetim raporu nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Site yönetimi denetim raporu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar:
- Raporun Kapsamı: Raporun hangi dönemi kapsadığı gün, ay ve yıl olarak belirtilmelidir 3.
- Denetleyen Kişinin Bilgileri: Raporu hazırlayan denetçinin veya denetim kurulunun bilgileri yer almalıdır 3.
- Mali İnceleme: Gelir ve giderlerin toplamı, gelir ve gider arasındaki fark ve kasadaki nakit miktarı gibi mali bilgiler detaylı şekilde sunulmalıdır 23.
- İdari İnceleme: Yönetimin tutmakla yükümlü olduğu defter ve diğer evrakların incelenmesi, harcamalara ait fatura ve makbuzların incelenmesi gibi idari incelemeler yapılmalıdır 23.
- Kat Maliklerinin Aidat Ödemeleri: Kat maliklerinin aidat ödeme yükümlülüklerini yerine getirmemesi veya geç yerine getirmesi durumunda izlenen yollar incelenmelidir 23.
- Denetçi Görüşleri: Denetçilerin yönetimle ilgili görüş ve önerilerine raporda yer verilmelidir 3.
- Noter Tasdiki: Rapor, noter tasdikli defterde tutulmalıdır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: