Buradasın
Satış sonrası hizmetler nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış sonrası hizmetler, bir ürünün satın alınmasından sonra başlayan ve o ürünle ilgili tüm ihtiyaçları karşılamaya yönelik sistematik süreçlerin bütünüdür 4.
Satış sonrası hizmetlerin kapsadığı bazı süreçler:
- Periyodik bakım: Ürünün periyodik bakımının yapılması 14.
- Tamir işlemleri: Tamir hizmetlerinin gerçekleştirilmesi 14.
- Garanti ve kampanyalar: Garanti hizmetlerinin sağlanması ve geri çağırma gibi kampanyaların yürütülmesi 34.
- Müşteri geri bildirimleri: Müşteri geri bildirimlerinin toplanması ve analiz edilmesi 4.
- Teknik destek: Müşterilerin sorunlarının çözülmesi için teknik destek sağlanması 4.
- Yedek parça temini: Müşterilerin ihtiyaç duyduğu yedek parçaların temin edilmesi 14.
- Eğitim hizmetleri: Ürün veya hizmetin doğru kullanımı için müşterilere eğitim verilmesi 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: