Buradasın
Satış sonrası hizmetler nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış sonrası hizmetler, bir müşterinin ürünü veya hizmeti satın almasından sonra başlayan ve o ürünle ilgili tüm ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik sistematik süreçlerin bütünüdür 1.
Bu hizmetler şunları içerebilir:
- Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) 1. Müşteri verilerinin kayıt altına alınması ve geri bildirimlerle süreçlerin optimize edilmesi 1.
- Müşteri iletişim hattı 1. Ürün veya hizmetle ilgili her türlü sorunda ulaşılabilir bir destek hattı sunulması 1.
- Servis ağı 1. Optimize edilmiş ve ulaşılabilir bir servis ağı ile müşterilere hızlı ve kaliteli hizmet sağlanması 1.
- Yedek parça hizmeti 1. Müşterilerin ihtiyaç duyduğu yedek parçaların temin edilmesi 1.
- Eğitim hizmetleri 1. Ürün veya hizmetin doğru kullanımı için müşterilere eğitim verilmesi 1.
- Garanti ve kampanyalar 1. Ürünlerin garantisi ve geri çağırma gibi kampanyalarla müşterilere güven verilmesi 1.
- Teknik destek 1. Müşterilerin sorunlarının çözülmesi için etkili ve hızlı teknik destek sağlanması 1.
- Geri bildirim süreçleri 1. Satış, üretim ve ürün geliştirme ekiplerine müşteri geri bildirimlerinin aktarılması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: