Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış sonrası işlem formu, bir ürün veya hizmetin satışı tamamlandıktan sonra alıcı ve satıcıya sağlanan hizmetlerin dökümünü içeren bir belgedir 25.
Bu form genellikle aşağıdaki bilgileri kapsar:
- Tapu ve resmi işlemlerin tamamlanması 2. Tapu devri ve gerekli evrakların hazırlanması 3.
- Ödeme ve kira takibi 2. Ödeme planının doğru uygulanması ve kalan ödemelerin hatırlatılması 3.
- Mülk teslimi ve taşınma süreci 2. Alıcıya, yeni mülküne taşınırken yardımcı olacak bilgiler verilmesi 2.
- Bakım ve onarım ihtiyaçları 2. Mülkün bakımını yapacak profesyonel firmalarla iletişim kurulması 2.
- Yasal ve vergisel bilgilendirme 2. Vergi yükümlülükleri ve yasal prosedürler hakkında bilgilendirme 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: