Buradasın
Satış sonrası müşteri hizmetleri nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış sonrası müşteri hizmetleri şu şekilde olmalıdır:
- İyi eğitimli uzman bir ekip 1. Alanında yetenekli ve iyi eğitim almış bir ekip, başarılı müşteri hizmetleri için önemlidir 1.
- Kolay ulaşılabilirlik 1. Müşteri destek hatları 7/24 hizmet vermelidir 1.
- Zamanında ve hızlı cevap 1. Müşterilerin istek ve şikayetlerine 24 saat içinde geri bildirim yapılmalıdır 1.
- Pozitif dil kullanımı 1. Müşteri ile iletişimde nazik, saygılı ve doğru bir ses tonu kullanılmalıdır 1.
- Otomatik yanıtlardan kaçınma 1. İnsani özellikler ortaya konularak iletişim kurulmalıdır 1.
- Tartışmaktan kaçınma 1. Müşteriyle tartışılmamalı, çözüm önerileri sunulmalıdır 1.
- Güven verme 1. Müşterinin taleplerini dinleyerek, sorunlarına çözüm bulunacağına dair güven verilmelidir 1.
- Özür dileyerek çözüm bulma 1. İletilen sorunların çözümü ertelenmeden, özür dilenerek hızlı ve etkin bir şekilde çözüm üretilmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: