Buradasın
Kurumsal Yönetim İlkeleri Uyum Raporu Nasıl Hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal Yönetim İlkeleri Uyum Raporu hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- SPK formatlarına uyum 2. Kurumsal Yönetim İlkeleri Uyum Raporu (URF) ve Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (KYBF) formatlarının tespiti 2.
- Uyum durumunun tespiti 2. Formatlarda belirlenen ilkelere uyum derecesinin belirlenmesi 2.
- Gerekçelerin belirlenmesi 2. İhtiyari ilkelere tam uyum sağlanamaması halinde gerekçelerin açıklanması 2.
- Çıkar çatışmalarının açıklanması 2. Kısmen veya tamamen uyulmayan ilkelere yönelik olası çıkar çatışmalarının tespiti 2.
- Geleceğe yönelik tespitler 2. Uyulmayan ve mevcut uyulan ilkelere ilişkin geleceğe yönelik değerlendirmelerin yapılması 2.
- Komite katkıları 2. Denetim Komitesi, Kurumsal Yönetim Komitesi ve diğer ilgili komitelerin raporun hazırlanmasına yönelik çalışmalarının gözden geçirilmesi 2.
- Yönetim kurulu onayı 2. Nihai raporun yönetim kurulu tarafından onaylanması 2.
Uyum raporu, pay sahipleri, kamuyu aydınlatma ve şeffaflık, menfaat sahipleri ve yönetim kurulu gibi ana başlıklar üzerinden 100 üzerinden belirli bir puanla derecelendirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: