Incorporate daily clues to new lessons to create anticipation. Use technology like SmartBoards and videoconferencing. Make lessons interactive through hands-on activities
Dosya kapak, Atatürk portresi ve İstiklal Marşı ile başlar. Yıllık rehberlik planı ve sınıf risk haritası bulunur. Öğrenci bilgi formu ve devamsızlık listesi yer alır. Öğrenci gözlem formları ve yönlendirme formları mevcuttur
Bu video, Fidan öğretmeninin sınıfında geçen bir anekdotu anlattığı bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, sınıfında çeşitli öğrencilerle etkileşim halindedir.. Videoda, öğretmen yaz günü sınıfa girdiğinde öğrencilere "otobüstesin ve çok sıcak ne yaparsın?" sorusunu sorarak başlar. Öğrencilerin çoğu camı açacağını söylerken, öğretmen sürtünme katsayısı ve rüzgar basıncı gibi teknik sorular sormaya çalışır. Ancak öğrencilerin cevapları yetersiz kalır. Son olarak, sınıfın en yaramaz öğrencisi İsmail'e geldiğinde, İsmail'in "camı açmam" cevabı ve öğretmenin bu duruma tepkisi anlatılır.
50 milyondan fazla öğrenci ve veli ClassDojo'yu kullanıyor. Öğretmenler için ücretsiz ve süresiz kullanım imkanı sunuyor. 2 milyondan fazla değerlendirme almış
Bu video, Ron Clark (Bay Clark) adlı bir öğretmenin hayatını ve çalışmalarını konu alan bir film veya belgesel formatındadır. Ron, Alanya'da dört yıl ilkokul öğretmenliği yapmış ve şimdi New York'taki Harlem İlkokulu'nda yeni bir görev almıştır.. Video, Ron'un Harlem'deki zorlu bir sınıfla başa çıkma çabasını, öğrencilerle kurduğu aile benzeri ilişkiyi ve onları motivasyonla eğitme yöntemlerini anlatmaktadır. Hikaye, Ron'un sınıf kurallarını açıklaması, dans etkinliği düzenlemesi, Amerikan tarihini öğretmesi ve öğrencilerin eyalet sınavlarına hazırlık sürecini göstermektedir.. Videoda ayrıca Ron'un "Sınıf Kurallarını Anlatan Temel 55" adlı kitabının New York Times en çok satanlar listesinde kalması, 25'ten fazla ülkede yayınlanması ve 2016 sonbaharında Atlanta, Georgia'da açılacak olan "Okulu Vampler" kategorisi hakkında bilgiler de paylaşılmaktadır. Ron'un çocuklarıyla birlikte Kosta Rika'dan Japonya'ya ve Güney Afrika'ya kadar gezdiği de belirtilmektedir.
Web 2.0, kullanıcıların aktif katılım sağladığı internet ortamlarıdır. 2000 sonrası doğan Z kuşağı için yeni nesil eğitim yöntemleri gereklidir. Web 2.0 araçları yapılandırmacı ve bireysel öğrenmeye katkı sağlar
FortiClient is a lightweight Fabric Agent delivering protection and secure access. Enables secure remote access using zero-trust principles with ZTNA and VPN. Provides AI-based antivirus, endpoint quarantine, and application firewall. Includes cloud sandbox, USB device control, and ransomware protection
Toplantı müdür yardımcısı başkanlığında öğretmenler odasında gerçekleştirildi. İlköğretim Kurumları Yönetmeliği'nin 36. maddesi okundu
Bu video, bir öğretmenin EBA canlı ders sistemine nasıl giriş yapılacağını adım adım anlattığı bir eğitim içeriğidir.. Video, EBA sistemine giriş yapma sürecinden başlayarak, öğretmenlere gönderilen canlı ders davetlerinin nasıl görüntüleneceğini göstermektedir. Özellikle sekizinci sınıf ve lise öğretmenleri için okul müdürünün tanımladığı sınıfların nasıl görüntüleneceği anlatılmaktadır. Ayrıca, canlı ders uygulamasının bilgisayara nasıl indirileceği ve kurulacağı detaylı olarak gösterilmektedir. Video, bilgisayar üzerinden anlatım yapılmakta olup, mobil uygulama hakkında bilgi verilmemektedir.
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan Google Classroom uygulamasının kullanımını anlatan kapsamlı bir eğitim içeriğidir. Eğitimci, öğretmen ve öğrenci perspektiflerinden uygulamanın nasıl kullanılacağını adım adım göstermektedir.. Video, Google Classroom'un ne olduğunu açıklayarak başlıyor ve ardından uygulamanın temel özelliklerini detaylı olarak anlatıyor. İlk bölümde sınıf oluşturma, arayüz tanıtımı, tema değiştirme, akış paylaşımı, öğrenci ve öğretmen ekleme, materyal ekleme gibi temel özellikler gösterilirken, ikinci bölümde ödev oluşturma, notlandırma, sınıf takvimi yönetimi, konuları gruplandırma, sınıfları kopyalama ve arşivleme gibi ileri düzey özellikler ele alınıyor.. Video, öğretmenlerin sınıflarını nasıl yönetebilecekleri, öğrencilerle nasıl iletişim kurabilecekleri ve materyalleri nasıl paylaşabilecekleri konusunda pratik bilgiler sunarak, Google Classroom'u etkili bir şekilde kullanabilmeleri için gerekli tüm bilgileri içermektedir.
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan sınıf yönetimi konulu kapsamlı bir eğitim dersidir. Öğretmen adaylarına ve KPSS sınavına hazırlanan öğretmenlere yönelik hazırlanmıştır.. Video, sınıf yönetimi konusunun temel bileşenlerini sistematik bir şekilde ele almaktadır. İlk olarak istenmeyen davranışlara müdahale yöntemleri (görmezden gelme, uyarı, birebir görüşme, ek görev verme, derste değişiklik yapma, ortamdan uzaklaştırma, destek alma ve ceza) detaylı olarak anlatılmakta, ardından farklı liderlik türleri (öğretimsel, dönüşümcü, etik, kültürel, süper vizyoner ve vizyoner) açıklanmaktadır. Son bölümde ise disiplin modelleri ve KPSS sınavlarında çıkabilecek soru çözümleri sunulmaktadır.. Videoda ayrıca sınıf yönetimi modelleri (gelişimsel, tepkisel, önlemsel ve bütünsel), öğrenci oturma düzeni, demokratik sınıf ortamı oluşturma ve etkili sınıf yönetimi yöntemleri gibi konular da ele alınmaktadır. Eğitimci, son beş-altı yılda çıkmış sınav sorularını çözerek konuyu pekiştirmekte ve öğretmen adaylarının sınav hazırlığı için faydalı bilgiler sunmaktadır.
Bu video, bir öğretmenin 6. sınıf öğrencilerine sıra oluşturma ve yürüme kurallarını öğrettiği eğitim içeriğidir.. Videoda öğretmen, öğrencilerin sınıftan çıkma, bahçeye gitme ve yemeğe gitme zamanlarında nasıl sıra oluşturması gerektiğini anlatmaktadır. Öğrencilerin arka arkaya sıralanması, sırada yürümesi ve yavaş yavaş gitmesi gerektiği tekrarlanmaktadır. Video, farklı çıkış senaryoları üzerinden aynı eğitim mesajını farklı zamanlarda yinelemektedir.
Bu video, eğitimciler için hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, Kasım ayında oluşturulması gereken risk haritalarının nasıl hazırlanacağını anlatmaktadır.. Video, sınıf risk haritası ve okul risk haritasının nasıl hazırlanacağını detaylı şekilde açıklamaktadır. Sınıf risk haritasının sınıf rehber öğretmeni tarafından, okul risk haritasının ise okul rehber öğretmeni veya psikolojik danışmanı tarafından hazırlanması gerektiği belirtilmektedir. Ayrıca, risk haritalarının içeriği, doldurulması için gerekli kaynaklar (öğrenci bilgi formu, e-okul raporları, görüşmeler), Excel formatında nasıl kullanılacağı ve filtreleme özellikleri adım adım gösterilmektedir. Video, risk haritalarının hangi durumlarda ve kurumlarla paylaşılacağı konusunda da bilgi vermektedir.
Bu video, bir eğitimci tarafından sınıf risk haritasının nasıl oluşturulacağını anlatan bir eğitim içeriğidir.. Video, sınıf rehber öğretmeninin sınıf risk haritasını nasıl oluşturacağını adım adım açıklamaktadır. Harita oluşturulurken öğrencilere özel bir form uygulanmaz, gözlem ve diğer tanıma teknikleri kullanılarak öğrencilerin hangi riskleri taşıdığı belirlenir. Gizlilik prensibi çok önemlidir ve öğrencilerin arkadaşlarının yanında sorular yöneltilemez. Harita oluşturulduktan sonra okul psikolojik danışmanına verilir.
Bu video, Ron Clark adlı bir öğretmenin hayatını ve çalışmalarını konu alan bir film veya belgesel formatındadır. Ron, önce Kuzey Carolina'daki Snowden İlkokulu'nda dört yıl öğretmenlik yapmış, ardından New York'taki Harlem İlkokulu'na geçiş yapmıştır.. Video, Ron'un Harlem İlkokulu'nda karşılaştığı zorlukları, öğrencilerle kurduğu ilişkileri ve onları motivasyonla destekleme çabalarını anlatmaktadır. Hikaye, Ron'un yeni okulda ilk gününden başlayarak, öğrencilerle kurduğu aile benzeri ilişki, disiplin sorunlarını çözmeye çalışması, motivasyon etkinlikleri düzenlemesi ve öğrencilerin eyalet sınavlarına hazırlık sürecini göstermektedir.. Videoda ayrıca Ron'un "Sınıf Kurallarını Anlatan Temel 55" adlı kitabının New York Times en çok satanlar listesinde 13 hafta boyunca kaldığı ve 25'ten fazla ülkede yayınlandığı bilgisi paylaşılmaktadır. Ron'un öğrencilerinin New York'un en iyi ortaokul ve liselerinde devam ettiği ve 2006 sonbaharında Atlanta, Georgia'da açılacak olan Wonfler Akademisi'nden bahsedilmektedir.
Bu video, bir öğretmenin yeni eğitim öğretim yılında sosyal mesafeyi derslerinde nasıl uygulayacağını gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda öğretmen, öğrencilerin ders başlangıcında tek kol aralığı ve çift kol aralığı sıralarını nasıl oluşturacaklarını adım adım göstermektedir. Tek kol aralığı sıralarında öğrenciler birbirlerine hafif dokunurken, çift kol aralığı sıralarında öğrenciler arasında en az 1,5 metre mesafe tutulmaktadır. Bu teknikler sayesinde öğrenciler ısınma egzersizlerini ve koşu hareketlerini sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde yapabilmektedir.
Bu video, bir eğitimci öğretmenin öğrencilerine hitap ettiği bir eğitim ortamını göstermektedir. Öğretmen, savaşçı, taşlı ve komando gibi farklı takımlardan oluşan öğrencileri yönetmektedir.. Videoda öğretmen, öğrencilerine notlarını vermek üzere hazırlıklı olduğunu belirtiyor. Önce öğrencilere canlı ve aktif bir şekilde davranmaları gerektiğini vurguluyor, ardından her iki takımın kıdemlilerine notları vererek herkesin hızlıca notlarına bakmasını istiyor. Ayrıca, bayramdan önce ve diğer takımların derslerine gittiği dönemde öğrencilerden ayrı kaldığını ve özlem çektiğini de anlatıyor.