Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı Kahoot ve Kağıt adlı yarışma sistemlerinin nasıl kullanılacağını adım adım anlatmaktadır.. Video, öncelikle Kahoot'ta son güncelleme ile gelen "tek cihazdan hem soruları hem de cevapları görüntüleme" özelliğini tanıtmakta, ardından yeni bir yarışma oluşturma sürecini göstermektedir. Daha sonra Kağıt sisteminde yarışma başlatma, eş zamanlı (Teach) ve eş zamanlı olmayan (Assign) yarışma seçenekleri, klasik ve takım (Tim) modları detaylı olarak anlatılmaktadır.. Videoda ayrıca soru türleri, puanlama seçenekleri, hazır soru bankasından soru ekleme, Excel'den soru aktarma, yarışma başlığı ve açıklaması ekleme, yarışmayı paylaşma veya silme gibi özellikler de gösterilmektedir. Türkçe çeviri yaparken dikkat edilmesi gereken noktalar da vurgulanmaktadır.
Kahoot game modes enhance learning through interactive formats. Game modes availability depends on account type and plan level. Users can choose modes by clicking Host live button
Quiz soruları 120 karakterlik sorular ve 5-4 dakika süre sunar. Doğru/yanlış soruları 120 karakterlik sorular ve 5-4 dakika süre sunar. Kısa cevaplı sorular 20 karakterlik cevaplar ve 20-4 dakika süre sunar. Bulmaca soruları 120 karakterlik sorular ve 20-4 dakika süre sunar. Kaydırmalı sorular 10-4 dakika süre ve 10-10 karakter cevap sınırı sunar
Web 2.0, kullanıcıların dijital içerik oluşturmasına olanak tanır. Eğitimde animasyon, dijital pano ve kavram haritaları için kullanılır. Öğretmenler için sosyalleşme ve işbirliği imkanları sunar
Bu video, İnsan Medeniyet Hareketi Konya YouTube sayfasında yayınlanan bir hadis bilgi yarışması demo videosudur. Sunucu, yarışmanın nasıl yapılacağını ve ilk deneme sürümünü göstermektedir.. Videoda, yarın saat 21'de gerçekleştirilecek gerçek yarışma için demo yapılmaktadır. Yarışma, İmam Nevevi'nin "Riyazüs Salihin" eserinden sorularla Kahoot platformu üzerinden gerçekleştirilecektir. Yarışmacılar, soruları en hızlı ve doğru şekilde cevaplayarak puan kazanacaklardır. Video, üç yarışmacının katıldığı bir demo yarışmasını içermekte ve gerçek yarışmada birinci olan yarışmacının 200 TL ödül alacağı belirtilmektedir.
Bu video, bir İngilizce öğretmeninin çeşitli internet uygulamalarını tanıttığı eğitim içeriğidir. Konuşmacı, yurtdışı görevinde olduğu için Google Classroom gibi uygulamaları özellikle aktif kullandığını belirtmektedir.. Video, İngilizce öğretiminde kullanılabilecek çeşitli internet uygulamalarını detaylı şekilde tanıtmaktadır. İlk bölümde World War, Live Works, Learning Apps, Learning Chocolate ve Pathnet uygulamaları, ikinci bölümde ise kelime öğretiminde görsel ve ses içeren bir uygulama, seviye bazlı okuma ve video içerikleri sunan bir site, müzik sözlerini tamamlama uygulaması, Kahoot yarışma uygulaması ve Google Classroom paylaşım platformu gösterilmektedir.. Her uygulama için nasıl kullanılacağı, öğrencilerin nasıl etkinliklere katılacağı ve öğretmenlerin öğrencilerin çalışmalarını nasıl takip edebilecekleri açıklanmaktadır. Bu uygulamalar, öğrencilerin kelimeleri eğlenceli bir şekilde öğrenmelerini, uzaktan eğitimde etkili bir şekilde ders anlatımını ve öğrencilerin kendi üretimlerini yapabilmelerini sağlamaktadır.
Kahoot is an interactive game-based learning platform for quizzes and discussions. Platform transforms traditional learning into enjoyable, engaging experiences. Used worldwide by educators and businesses for various educational purposes
Quiz bazlı öğrenme oyunları (kahoot'lar) okul, ev ve işte kullanılabilir. 2-2000 kişilik gruplarla etkileşim kurulabilir. Kullanıcılar kendi kahoot'larını dakikalar içinde oluşturabilir. Çevrimdışı mod ve karanlık tema desteği mevcuttur
Bu video, bir eğitimci tarafından Kahoot uygulamasının nasıl kullanılacağını anlatan bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, öğretmenlerin kendi oluşturdukları veya diğer kullanıcılar tarafından paylaşılan soruları kullanarak sınıf ortamında öğrenme değerlendirme platformu olarak Kahoot'u nasıl kullanabileceklerini göstermektedir.. Video, Kahoot'un tanıtımıyla başlayıp, uygulamaya giriş yapma, soru oluşturma ve düzenleme adımlarını detaylı şekilde anlatmaktadır. Konuşmacı, örnek sorular hazırlayarak (donanım, iletişim gibi konularda) uygulamanın kullanımını göstermekte, soru başlıklarını yazma, resim ekleme, puanlama yapma ve soruları kaydetme gibi temel özelliklerini açıklamaktadır. Ayrıca, oluşturulan soruların öğrenciler tarafından nasıl oynanacağı ve en hızlı cevaplayanların nasıl belirleneceği de gösterilmektedir.
Evden çalışma döneminde İngilizce öğretmenleri ve öğrencileri desteklemek için online yarışmalar düzenleniyor. Yarışmalara katılmak için Kahoot mobil uygulaması gerekli. Tüm yarışmalara tek bir bağlantı üzerinden katılım mümkün
Bu video, bir konuşmacının Kahoot platformunda bilgi yarışması hazırlama ve düzenleme sürecini adım adım anlattığı eğitim içeriğidir.. Video, Kahoot'a üye olma sürecinden başlayarak soru oluşturma, puanlama ayarlama, resim ekleme ve yarışma başlığı belirleme gibi temel adımları kapsamaktadır. Daha sonra yarışmanın başlatılması, pin kodu dağıtımı, yarışmacıların farklı cihazlardan (bilgisayar, telefon, tablet) katılımı ve yarışmanın sonunda sonuçların görüntülenmesi gösterilmektedir.. Videoda ayrıca soruların 120 karakterlik bir alanda yazılması gerektiği, cevapların nasıl ekleneceği, doğru cevapların nasıl belirleneceği, soruların nasıl düzenlenebileceği ve yarışmanın en önemli özelliği olan hızlı cevap vermenin puanlamada etkisi gibi pratik bilgiler de paylaşılmaktadır. Yarışmanın canlı yayın veya Zoom gibi platformlarda nasıl kullanılacağına dair ipuçları da içermektedir.
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan Kahoot platformunun tanıtımını ve kullanımını anlatan bir eğitim içeriğidir.. Video, Kahoot'un ne olduğunu açıklayarak başlıyor ve platformun bilgi yarışması, tartışma, anket ve karşılaştırma olmak üzere dört farklı kategoride oyunlaştırılmış eğitimler sunabildiğini belirtiyor. Ardından Kahoot'un beş temel avantajı (esnek yapısı, ücretsiz olması, raporlama imkanı, çeşitlilik ve basitliği) anlatılıyor. Son bölümde ise Kahoot'a üye olma, yeni bir sınav oluşturma ve öğrencilerle oyun oynama süreci adım adım gösteriliyor. Video, öğrencilerin motivasyonunu artıran interaktif bir öğrenme aracı olarak Kahoot'un nasıl kullanılacağını detaylı şekilde açıklıyor.
Bu video, bir eğitimci tarafından online yarışma uygulaması olan "Kahoot" hakkında bilgi veren bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, uzaktan eğitim sürecinde öğrencilerle kullanılabilecek bu uygulamanın özelliklerini ve kullanımını göstermektedir.. Video, Kahoot uygulamasının hem öğrenci hem de öğretmen tarfından nasıl kullanılacağını adım adım göstermektedir. Öncelikle uygulamanın nasıl açılacağı, gamepin nasıl oluşturulacağı ve paylaşılacağı anlatılmaktadır. Ardından soruların nasıl hazırlanacağı, Discovery aracılığıyla hazır soru bankasından soru seçme, sorulara resim ekleme gibi özellikler gösterilmektedir. Son olarak, yarışmanın nasıl sonlandırılacağı ve sonuçların nasıl görüntüleneceği açıklanmaktadır. Uygulamanın uzaktan eğitimde ve ev ortamlarında akıllı televizyonlarla birlikte de kullanılabileceği vurgulanmaktadır.
Bu video, Ayas Hoca tarafından Google Meet üzerinden 1. sınıf öğrencileriyle Kahoot uygulaması kullanılarak düzenlenen bir zeka yarışmasıdır.. Yarışma yaklaşık 30 dakika sürmekte ve iki testten oluşmaktadır. İlk testte 10 soru, ikinci testte ise 15 soru bulunmaktadır. Sorular matris, hafıza, döndürme, sayma, birleştirme teknikleri, şekil döndürme, renk değiştirme, örüntü ve kareli matris gibi zeka sorularını içermektedir. Yarışmanın sonunda "Süper Onaltı" adlı öğrenci tebrik edilmekte ve sıralama açıklanmaktadır.. Yarışmanın sonunda Alparslan 15.000 puanla birinci, Göktürk ikinci, Eymen üçüncü ve Hasan dördüncü olmuştur. Sunucu, bir sonraki yarışmanın pazar günü olacağını ve pazartesi günü 2. sınıflarla birlikte yarışacaklarını duyurmuştur.