Bu video, bir otomobil tamircisi olan Emrah'ın Kütahya'dan gelen İbrahim Bey'in Lada Vega aracını tamir ettiği bir servis kaydıdır. İbrahim Bey, aracının gaz kesiyor, ısınmıyor ve sol lastikten ses geliyor gibi sorunları olduğunu belirtiyor.. Videoda, İbrahim Bey'in önce Kütahya'daki Mehmet Şahan adlı ustaya götürdüğü ve enjektörler değiştirildiği ancak sorunun çözülmediği anlatılıyor. Ardından Emrah'ın aracın sorunlarını tespit etmesi, tamir etmesi ve son kontrolleri yapması gösteriliyor. Tamir sonrası aracın ısınması kontrol ediliyor ve egzozunun patlak olduğu bilgisi veriliyor. Video, İbrahim Bey'in memnuniyetini ifade etmesiyle sona eriyor.
Bu video, bir otomobil tamir videosu olup, Fiat Maria marka bir araçta yapılan kalorifer kazan tamirini göstermektedir.. Videoda, Fiat Maria'nın kalorifer kazanında yaşanan sorunlar (soğukta ısıyı ayırmama, kırık kazan) anlatılmaktadır. Tamir sürecinde kazanın sökülmesi, sorunlu parça gösterilmesi ve kalorifer kazanın tamamen değiştirilmesi adımları gösterilmektedir. Ayrıca, daha önce yapılan bir tamir sırasında kazanın ayıcısının kırıldığı ve bu nedenle kazanın tamamen değiştirilmesi gerektiği belirtilmektedir.
Bu video, Ercan Usta, Bilal Usta ve Ahmet adlı teknisyenlerin çalıştığı bir otomobil tamiri atölyesinde motor rektifi ve tamir sürecini gösteren kapsamlı bir eğitim içeriğidir.. Video, motor rektifi işleminden başlayarak tamir sürecinin tüm aşamalarını kronolojik olarak anlatmaktadır. İlk olarak priz direği, karter, debriyaj ve şanzıman montajı gösterilmekte, ardından blok yüzeyi incelenmesi, yeni pistonların takılması ve silindir kapağı montajı gerçekleştirilir. Son olarak motorun araca yerleştirilmesi, tesisat bağlantıları, yağ dolumu ve son kontrollerle tamir süreci tamamlanmaktadır.. Videoda ayrıca motor rektifi işlemi sonrası 1000 km rodaj süreci ve bu süreçte dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında bilgiler verilmektedir. Ustalar her işlem için dikkat edilmesi gereken noktaları ve sorunların nasıl önlenmesi gerektiğini detaylı olarak açıklamaktadır.
Otomobil ve kamyonetler için azami tamir süresi 45 iş günüdür. Diğer mallar için azami tamir süresi 20 iş günüdür. Servisler tamir süresini 20 iş günü içinde tamamlamak zorundadır
"Tamirat Tadilat" adlı otomobil tamir programının bu bölümünde Ed ve Laurence, 400 pound'a satın aldıkları Mercedes 230E'yi 1000 pound bütçeyle tamir edip 1500 pound'a satarak 500 pound kar elde etmektedir.. Video, Mercedes 230E'nin tamir sürecini adım adım göstermektedir. İlk olarak çürümüş ön çamurluğun değiştirilmesi, ardından kaportanın boyanması ve takılması, motor üzerinde fan kayışı değişimi, zamanlama ayarı ve yağ kontrolü gibi bakım işlemleri detaylı olarak anlatılmaktadır.. Programda ayrıca klasik Mercedes 230E'nin özellikleri ve zayıf yönleri hakkında bilgiler de paylaşılmakta, yan sanayi parçaların kullanımı ve tamir sonrası satış stratejileri gösterilmektedir.
Bu video, bir otomobil tamir eğitim içeriğidir. Sunucu, Peugeot Partner Tepe model aracın kapılardaki kronik sorunlarını ve çözüm yöntemlerini göstermektedir.. Videoda, arka kapıda yolda çıkan rahatsız edici tıkırtıların nedeni ve çözümü adım adım anlatılmaktadır. Sorun, cam mekanizmasının kızağının civatalarının gevşemesinden kaynaklanmaktadır. Sunucu önce kapının sökülmesi, segmanların değiştirilmesi, civataların sıkılması ve son olarak kapının tekrar monte edilmesi sürecini detaylı olarak göstermektedir. İki farklı araç üzerinde (35.000 km ve 15.000 km) işlem yapılmıştır.
Bu video, bir otomobil tamircisinin 2012 model Opel Astra H sedan kasa aracının tamir sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Tamirci, aracın sahibi Enes ile birlikte çalışmaktadır.. Videoda, aracın çeşitli arızaları (intercol radyatörü patlaması, su tapaları çürüklüğü, metal boru değişimi, su haznesi değişimi, fan motoru arızası, enjektörlerden mazot kaçakları) tanıtılmakta ve özellikle 2500-3000 devir arası aracın kesildiği sorunun grand devir sensörünün arızası olduğu tespit edilmektedir. Tamirci, grand devir sensörünü söküp yeni bir sensörle değiştirerek sorunu çözmüş ve aracın normal çalıştığını göstermiştir. Video, aracın tamir sürecini adım adım göstererek izleyicilere teknik bilgi sunmaktadır.
Otobüs tamiri, Pelican Town'daki Juno'dan alınan görevle Çöplük Bölgesi'ne ulaşım sağlar. Juno'ya reçine, terebentin ve meyve ile çamur macunu malzemeleri temin edilmelidir. Tamir işlemi birkaç gün sürebilir ve tamamlandığında otobüs kullanılabilir hale gelir
Anlaşmalı servisler, hasar ve poliçe kapsamında ücretsiz tamir hizmeti sunar. Servisler araç markası ve hasar durumuna göre listelenmiştir
Bu video, Emrah Eroğlu tarafından sunulan bir otomobil tamir eğitim içeriğidir. Manisa'dan gelen bir müşterinin Fiat Punto 1.3 Multijet model aracının arıza tespiti ve tamiri adım adım gösterilmektedir.. Videoda, aracın vites geçişlerinde sorun, frene basıldığında sallantı ve hızlanırken sarsıntı gibi sorunlarının tespiti ve çözümü anlatılmaktadır. EGR sistemi temizliği, alt takım kontrolü, disk-balata takımı değişimi, sol ön teker bilyası, ön disk, ön balata, gergi bilyası değişimi gibi tamir işlemleri detaylı şekilde gösterilmektedir.. Tamir sonrası aracın performansı test sürüşü ile değerlendirilmekte ve tamirlerin toplam maliyetinin 2000 TL olduğu belirtilmektedir. Video, araç sahiplerinin kendi araçlarının arızalarını tespit etmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bu video, Kerem Usta ve ekibinin bir otomobil tamir dükkanında Renault Kangoo model aracın direksiyon kutusu tamiri sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda ayrıca Abdullah Usta ve diğer çalışanlar da yer almaktadır.. Video, Kangoo'nun direksiyon kutusundaki boşluk sorunu ve yağ kaçağı gibi teknik problemlerin tespitinden başlayarak, tamir sürecini adım adım göstermektedir. Tamirci önce direksiyon kutusunun iç yapısını inceleyerek takozların bozulması, keçelerin aşınması ve lastiklerin parçalanması gibi sorunları tespit eder, ardından parçaları değiştirir ve yeniden monte eder.. Videoda ayrıca Kerem Usta'nın doğum günü kutlaması ve dükkanın açılış yıldönümü anlatılmaktadır. Son bölümde ise tamir edilen kamyonun kapı kapanma sorunu, direksiyon yamukluğu ve kutu boşluğu gibi teknik detaylar incelenmekte ve kamyon rotaya hazır hale getirilmektedir.
Otomobil ve kamyonetler için azami tamir süresi 45 iş günüdür. Diğer mallar için azami tamir süresi 20 iş günüdür. Garanti süresi bitiminden sonra üretici bakım ve onarım hizmeti sunmak zorundadır
Otomobil ve kamyonetler için azami tamir süresi 45 iş günüdür. Diğer mallar için azami tamir süresi 20 iş günüdür. Tamir süresi garanti süresi içinde arıza bildirimi ile başlar
Kriko, kol gücüyle kaldırılamayan maddeleri kaldırmak için kullanılan basit makinedir. Krikolar 1 ton ile 25 ton arasında kaldırma kapasitesine sahiptir. Kriko bir taşıma değil, kaldırma mekanizmasıdır
Bu video, bir sunucunun Türkiye'nin en büyük otomobil sanayi sitesi olan Maslak Atatürk Oto Sanayi Sitesi'ni gezdiği bir belgesel formatındadır. Videoda Mustafa, Abdül Samet, Orhan Usta (44 yıllık tecrübeye sahip Mercedes tamircisi) ve Ferhat Usta (30 yıllık tecrübeye sahip elektrikçi) gibi ustalarla röportajlar yapılmaktadır.. Video, 268 bin metrekarelik alana sahip olan ve 280 bina ile 1500'den fazla dükkanla Türkiye'nin en büyük oto sanayi sitesini tanıtmaktadır. Sunucu, sanayi sitesindeki çeşitli atölyeleri ziyaret ederek ustalarla sohbet ederek otomobil tamiri, özellikle otomatik şanzımanlar, eski ve yeni arabaların tamir edilmesi arasındaki farklar ve sanayi sektöründeki deneyimler hakkında bilgiler edinmektedir.. Videoda ayrıca eski Mercedes modellerinin tamiri için kullanılan özel cihazlar (Osiroskop, karbonmonoksit cihazı), en bozulmaz markalar (Mercedes, Subaru, Opel) ve sanayi sektöründeki genç usta eksikliği sorunu gibi konular ele alınmaktadır. Sanayi çayının lezzeti ve sanayi sitesindeki günlük yaşam da videoda yer almaktadır.
Bu video, bir otomobil tamirhanesinde Ford Mondeo model aracın rölanti sorununun tamir sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda Erkan usta ve diğer teknisyenler aracın sorunlarını tespit edip çözmektedir.. Videoda, Çalıdan gelen bir müşterinin Ford Mondeo'nun 3000-3500 devirde yüksekte çalışması, silkeleme yapması ve gaz yememe problemi ele alınmaktadır. Tamir süreci, aracın ambalajlanması, rölanti motorunun incelenmesi, hava akışmetresinin değiştirilmesi ve boğazın saplamalarının düzeltilmesi şeklinde ilerlemektedir. Tamir sonrası aracın test sürüşü yapılarak sorunun çözüldüğü gösterilmektedir. Video, yan sanayi parçaların orijinal parçalara göre verim vermediği ve sorunların doğru analiz edilmesi gerektiği konusunda bilgiler içermektedir.
Bu video, bir otomobil tamircisinin 1.6 dizel Doblo ve 1.6 Multijet 16 valf model araçların tamir süreçlerini gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda öncelikle 100 bin kilometredeki bir Doblo'nun şarj kayışının sökülmesi ve takılması adım adım gösterilmektedir. Ardından triger dizimi, kayış takılması ve şanzıman yağ doldurma kafası tanıtımı yapılmaktadır. Tamirci, kayış üzerindeki işaretlere göre doğru takılma yöntemini ve kasnak sökme gerekliliğini detaylı şekilde anlatmaktadır.. Video, otomobil tamiri konusunda bilgi edinmek isteyenler için pratik bilgiler içermekte ve tamir edilen aracın çalıştırılması gösterilmektedir.
Bu video, "Tamir Ederim" kanalının sahibi tarafından sunulan bir otomobil tamir eğitim videosu. Sunucu, motor teklemesi sorununu ve çözüm yöntemlerini gösteriyor.. Videoda, motorun tekleyerek çalışması, devir saatinin dalgalanması ve arıza lambasının yanması gibi sorunlar ele alınıyor. Sunucu, ateşleme sistemine bakarak bobinlerin kontrol edilmesi, arızalı bobinin tespit edilmesi ve değiştirilmesi sürecini adım adım gösteriyor. Ayrıca, farklı fiyat aralıklarındaki bobinlerin karşılaştırılması yapılarak, 1500 TL'lik yetkili servis fiyatından 120 TL'lik parçacı fiyatından daha uygun bir çözüm sunuluyor.