Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Telaura CRM, Etiya tarafından geliştirilen, müşteri ilişkilerini yönetmek için kullanılan bir yazılım paketidir 124.
Telaura CRM'in bazı özellikleri:
- Modüller: Müşteri önyüz yönetimi, teklif yönetimi, satış yönetimi, kampanya yönetimi, temas yönetimi, sadakat yönetimi, kanal yönetimi, şikâyet yönetimi, bağlılık ve elde tutma yönetimi gibi 14 farklı modülden oluşur 12.
- Entegrasyon: Modüller, özel geliştirilen orta katman üzerinden API'lar kullanarak iletişim kurar 12. Bu sayede, modüller başka modüllerle değiştirilebilir veya farklı ortamlarda kullanılabilir 12.
- Esneklik: Yüksek konfigürasyon yeteneği sayesinde süreçler, müşteri profili ve iş kuralları dinamik olarak tanımlanabilir ve değiştirilebilir 1.
- Güvenlik: Uluslararası güvenlik standartlarına uygun olarak tasarlanmıştır 1.
- Grup şirketi yönetimi: Grup şirketleri tek bir platformda yönetilerek operasyon maliyetleri düşürülebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: