Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş akış yönetmeni, bir şirketteki iş süreçlerinin düzenlenmesi, otomatikleştirilmesi ve optimize edilmesinden sorumludur 25.
Başlıca görevleri:
- Mevcut iş akış süreçlerini analiz etmek 2. Hangi süreçlerin yönetilmesi gerektiğini, hangi aşamalarda aksaklıklar yaşandığını belirlemek 2.
- İş akış yönetim sistemini devreye almak 2. Süreçlerin daha düzenli ve otomatik hale gelmesini sağlamak 2.
- Manuel müdahaleleri en aza indirmek 2. İş süreçlerini dijitalleştirmek 2.
- Belgelerin, onay mekanizmalarının ve iş akışlarının sistem üzerinden takibini yapmak 2.
- Süreçleri test etmek ve optimize etmek 2. Eksiklikleri veya aksayan noktaları tespit edip gerekli düzenlemeleri yapmak 2.
İş akış yönetmeni, genellikle insan kaynakları veya bilgi teknolojileri departmanlarında çalışır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: