Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş akış süreci, bir iş sürecini oluşturan adımların veya görevlerin dizisidir 12. Bu süreç, işin nasıl gerçekleştirileceğini rehberlik eden bir yol haritası olarak düşünülebilir 1.
İş akış süreçlerinin temel özellikleri:
- Maliyet tasarrufu: Operasyonel maliyetleri azaltarak kaynak tasarrufuna yol açar 1.
- Verimlilik artışı: Çalışanların katma değerli görevlere odaklanmasını sağlar 1.
- Hata azaltma: İşin tutarlı ve yüksek standartta yapılmasını sağlayarak hataları azaltır 1.
- Müşteri memnuniyeti: Daha hızlı yanıt süreleri ve daha iyi hizmet sunumu ile müşteri memnuniyetini artırır 1.
İş akış süreçleri üç ana türde sınıflandırılabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: