Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş akış şeması hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İşin belirlenmesi ve tanımının yapılması 23. "Ne?" sorusu ile işin kapsamı tanımlanır 23.
- Başlangıç ve bitiş noktalarının belirlenmesi 123. "Nerede?" sorusu ile sürecin başlangıç ve bitiş noktaları tespit edilir 23.
- İşin nasıl yapıldığının belirlenmesi 23. "Nasıl?" sorusu ile işin adımları ve verilmesi gereken kararlar belirlenir 23.
- Hangi adımın ne zaman yapıldığının belirlenmesi 23. "Ne zaman?" sorusu ile adımların zaman sıralaması tespit edilir 23.
- İşin kimin tarafından yapıldığının belirlenmesi 23. "Kim?" sorusu ile süreçteki sorumlu birimler belirlenir 23.
İş akış şeması oluşturmak için kullanılabilecek bazı araçlar:
- Canva 1. Online iş akış diyagramı oluşturma aracı sunar 1.
- Microsoft Word 4. Temel iş akışı diyagramları oluşturmak için kullanılabilir 4.
- MindOnMap 4. Kişiselleştirme seçenekleri ve çok yönlülüğü ile iş akışı diyagramları oluşturmayı kolaylaştırır 4.
- Miro 5. Şekiller ve simgeler ekleyerek iş akış şemaları oluşturmaya olanak tanır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: