Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çalışan yönetimi için kullanılabilecek bazı programlar şunlardır:
- Trello: İş planlaması ve görev takibi için etkili bir çözüm sunar 1.
- Sapiyon: İş emirlerini yönetmek ve çalışan takibi yapmak için basit ve sade bir uygulamadır 1.
- Quick Base: Ekibin üretkenliğini artırmak ve satış süreçlerini yönetmek için bildirimler gönderen bir programdır 1.
- ClickUp: Proje ve takım bazlı işler için mesajlaşma, not tutma ve doküman saklama gibi araçlar sunar 1.
- Zoho Projects: Şirket içi verimi artırırken çalışanların daha organize yönetilmesini sağlar 1.
- BambooHR: Küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygun fiyatlı, bulut tabanlı bir insan kaynakları yönetim sistemidir 23.
- Odoo ERP: CRM, envanter, üretim ve muhasebe için özelleştirilebilir bir çözüm sunar 2.
- Gusto: Bordro teslimi, çalışanların işe alınması ve sosyal haklar yönetimi gibi İK süreçlerini otomatikleştirir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: