Buradasın
Yardımcı sağlık personeli hizmet sözleşmesi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yardımcı sağlık personeli hizmet sözleşmesi, sağlık kurum ve kuruluşlarında çalışan diğer sağlık personelinin (acil bakım teknikeri, ambulans teknikeri, çevre sağlık teknisyeni, iş yeri hemşiresi ve sağlık memuru) görev ve sorumluluklarını, çalışma koşullarını ve karşılıklı hak ve yükümlülüklerini belirleyen sözleşmedir 2.
Bu sözleşmede genellikle aşağıdaki konular yer alır:
- Çalışma gün ve saatleri: Haftalık çalışma süresi ve fazla mesai düzenlemeleri 1.
- Ücretlendirme: Ücretin özel bir banka hesabına yatırılması ve ödeme tarihi 1.
- Yıllık izin: Personelin yıllık izin süresi ve bu iznin bölünebilme şartları 1.
- Mesleki eğitim: Personelin sürekli mesleki eğitim alma zorunluluğu 1.
- İş sağlığı ve güvenliği: Personelin iş sağlığı ve güvenliği alanında planlama yapma ve gerekli yönlendirmeleri sağlama görevleri 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: