Buradasın
Site yönetimi divan tutanağı nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Site yönetimi divan tutanağı hazırlanırken dikkat edilmesi gereken bazı unsurlar:
- Toplantının adı, tarihi, saati ve yeri: Tutanakta bu bilgiler yer almalıdır 13.
- Gündem maddeleri: Toplantıda ele alınan konular listelenmelidir 13.
- Katılımcılar: Toplantıya katılan kişilerin adları veya daire numaraları belirtilmelidir 13.
- Kararlar: Alınan kararlar detaylı şekilde yazılmalı, oylama sonuçları ve kararların uygulanma tarihi gibi bilgiler eklenmelidir 13.
- Tartışmalar ve fikirler: Toplantıda yapılan tartışmalar ve ortaya konan fikirler özetlenerek belirtilmelidir 3.
- Diğer hususlar: Önemli görülen diğer konular da tutanağa eklenmelidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: