Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SGK alt taşeron dosyası açmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Ana işverenden alınacak evraklar: Ana işveren tarafından e-SGK uygulamasından Alt İşveren kaydı yapılarak alınacak referans numarası ve yer teslim tutanağı veya ana işverence dosyanın işlem gördüğü Sosyal Güvenlik Merkezi'ne hitaben yazılmış "alt işveren açılış talebi" dilekçesi 1.
- SGK'ya teslim edilmesi gereken belgeler:
- Satış Sözleşmesi fotokopisi 1;
- Ana işveren dilekçesi 1;
- Alt işveren dilekçesi (dilekçe içeriğinde ana işverenden alınmış olan referans numarası da yazılmış olmalı) 1;
- Vergi levhası fotokopisi 1;
- İmza Sirküsü aslı ve fotokopisi 1;
- İmza sirküsündeki yetki sahibine ait kimlik fotokopisi 1;
- Ticaret Sicil Gazetesi (firmanın ilk kuruluşu, imza sirküsünde bulunan yetkilinin ataması ve varsa son güncel adrese ait kararların yer aldığı suretler) 1;
- SGK E-Şifre Başvuru Formu 1.
- Ek belgeler: Vekaletname (noterlerde e-sgk uygulamalarına ait standart metinler yer almaktadır) aslı ve fotokopisi ve vekile ait imza beyannamesi aslı ve fotokopisi 1.
- İşlemlerin tamamlanması: Evraklar teslim edildikten sonra SGK'da işlemler tamamlandığında, yetkili kullanıcıya e-devlet uygulamalarında "e-sgk şifre" işlemlerinde alt işveren dosyasına ait dosya sicil numarası ve şifreleri verilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: