Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Giden evrak kayıt defteri tutmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Evrakın Teslim Alınması: Giden evrak, müdür veya müdür yardımcısı tarafından teslim alınır 1.
- Evrakın Tasnifi: Evrak, birim içi veya dışına gönderilecek şekilde tasnif edilir 13.
- Kontrol: Evrakın imzası, ekleri, gideceği adres ve gizlilik derecesi gibi hususlar kontrol edilir 1.
- Tarih ve Sayı Verilmesi: Evrağa tarih ve sayı verilir ve sistemde çıkış kaydı yapılır 12.
- Posta İşlemi: Evrak, posta zimmet defterine kaydedilir, zarf üzerine evrak bilgileri ve gideceği adres yazılır ve postaneye teslim edilir 13.
- Arşivleme: Giden evrakın paraflı nüshası arşive kaldırılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: