Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Gelen ve giden evrak takibi farklı yöntemlerle yapılabilir:
- Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden gelen evrak takibi şu şekilde yapılır:
- Gelen yazı veya karar, ilgili kişi tarafından kontrol edilir 1.
- Hatalı veya eksik belge gönderimi durumunda, belgeyi gönderen birimden düzeltme istenir ve belge iade edilir 1.
- Evrak, gelen evrak defterine kaydedilir ve işlemleri bittikten sonra klasöre kaldırılır 1.
- İlgili makama göre imzaya sunulur ve ardından EBYS üzerinden dağıtımı yapılır 1.
- Doküman Yönetim Sistemi (DYS) üzerinden evrak takibi ise şu adımları içerir:
- Belge kaydı oluşturulur ve tüm bilgiler (belge numarası, adı, tarihi vb.) girilir 2.
- Belge işlem süreçleri belirlenir ve hangi departmanlardan geçeceği planlanır 2.
- Belgenin hareketleri takip edilir, hangi departmandan hangi departmana gittiği ve hangi aşamada olduğu kaydedilir 2.
- Raporlama yapılarak belge hareketleri hakkında detaylı bilgilere erişilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: