Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Eksik çalışma belgesi yerine, eksik gün bildirim formu (Ek-8) ve bu formun ekinde sunulması gereken belgeler verilir 5.
Eksik gün bildirim formunda işveren numarası, işyeri sicili, işveren adresi ve bilgileri, sigortalının T.C. kimlik ve sosyal güvenlik numarası, adı soyadı, prime esas kazancı, eksik bildirilen gün sayısı ve nedeni gibi bilgiler yer alır 4.
Eksik gün bildirim formunun ekinde sunulması gereken belgeler ise şunlardır:
- Kurumca yetkilendirilmiş sağlık hizmeti sunucularından alınmış istirahat raporu 35;
- Ücretsiz veya aylıksız izinli olduğunu kanıtlayan izin belgesi 35;
- Disiplin cezası uygulamasına ilişkin belge 35;
- Gözaltına alınma veya tutukluluk hâline ilişkin belgeler 35;
- Kısmi süreli çalışmalara ait yazılı iş sözleşmesi 35;
- Sigortalının imzasını taşıyan puantaj kayıtları 35;
- Grev, lokavt, genel hayatı etkileyen olaylar veya doğal afetler nedeniyle işyerinde faaliyetin durdurulduğunu gösteren ilgili resmî makamlardan alınan yazı örneği 35;
- İşe devamsızlığa ilişkin belgeler 35;
- İş sözleşmesinin fesih edildiği tarihte çalışılmadığına dair belge 35;
- Kısa çalışma ödeneği alındığına dair ilgili resmî makamlardan alınan belge 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: