E İçişleri izin onayı nasıl yapılır?
E-İçişleri izin onayı işlemi, izin modülüne giriş yapılarak gerçekleştirilir. İşte adımlar: 1. Sisteme giriş yapan kullanıcı, e-İçişleri anasayfasının sol menüsünde bulunan İzin İşlemleri menüsüne girer. 2. İzin İşlemleri sayfasında İzin Takip /Talep, İzin Onay ve İzin Arama menüleri aktif hale gelir. 3. İzin talebinin yapılması için Yeni Talep butonuna basılır. 4. İzin talebinde bulunurken izin türü, başlama tarihi, süresi, iletişim numarası ve yerine görevlendirilen personel bilgileri eksiksiz doldurulmalıdır. 5. İzin talep et butonuna basıldığında, sistem girilen tarih aralığına göre daha önce yapılmış izin talebi olup olmadığını kontrol eder. 6. İzin onayı için Onayla butonuna basılır ve işlem elektronik imza (e-İmza) ile tamamlanır.
E İçişleri izin onayı nasıl yapılır?