E İçişleri izin nasıl alınır?
E-İçişleri izin başvurusu için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Başvuru Adresine Giriş: https://calismaizni.gov.tr adresine girip sağ üst köşedeki "Başvuru Yap" butonuna tıklayarak Yabancıların Çalışma İzinleri Başvuru Sistemi'ne (e-İzin) erişin. 2. E-Devlet ile Giriş: Açılan ekranda "E-Devlet ile Giriş" butonuna tıklayarak e-Devlet Kapısı aracılığıyla uygulamaya giriş yapın. 3. Profil Bilgilerinin Girilmesi: T.C. kimlik numarası, doğum tarihi, ad ve soyadı bilgileri e-Devlet kapısı aracılığıyla dolu olarak gelecektir. Ancak e-posta ve cep telefonu bilgilerinizi doğrulamanız gerekmektedir. 4. İşyeri Kaydının Oluşturulması: Sol menüden işyeri kayıt menüsü altından "Ev Hizmetleri" veya "SGK Tescil Numaralı İşveren" sekmelerinden işyeri kaydınızı oluşturun. 5. Başvuru Yapılması: Sol menüdeki "Başvuru Yap" sekmesinden çalışma izni başvurunuzu tamamlayın. Başvuru sürecinde, gerekli belgelerin ve bilgilerin elektronik imza (e-İmza) ile onaylanması gerekmektedir.
E İçişleri izin nasıl alınır?