Buradasın
Apartman yönetimi hangi durumlarda tebligat yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apartman yönetimi, kat maliklerine çeşitli durumlarda tebligat yapar. Bu durumlardan bazıları şunlardır:
- Genel kurul toplantı duyuruları ve kararları 3.
- Aidat ve ortak gider borçlarının bildirilmesi 3.
- Bakım-onarım masrafları ve tahsilat bildirimleri 3.
- İhtarnameler ve icra takipleri 3.
- Yönetici değişikliği, güvenlik ve apartmanla ilgili kararlar 3.
Tebligat, kat malikinin bilinen adresine PTT üzerinden iadeli taahhütlü mektup göndererek, noter aracılığıyla ihtarname göndererek veya ilanen tebligat yaparak gerçekleştirilebilir 34.
Kat maliki, apartman yönetimi ve ortak giderler ile ilgili tebligatlar için Türkiye'de bir adresini yöneticiye yazılı olarak bildirmek zorundadır 14. Kat maliki adres bildirmezse veya bildirilen adrese tebligat yapılamazsa, bundan sonraki tüm tebligatlar, o kişiye ait bağımsız bölümde fiilen oturana yapılır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: