Buradasın
Apartman yöneticisi kimlik bildirme kanununa göre sorumlulukları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apartman yöneticisinin Kimlik Bildirme Kanunu'na göre sorumlulukları şunlardır:
- Bildirimlerin alınması ve iletilmesi 13. Kat malikleri ve kiracılardan kimlik bilgilerini içeren belgeleri almak ve bu belgeleri muhtar onayından sonra üç gün içinde genel kolluk örgütüne iletmek 13.
- Şüpheli durumların bildirilmesi 23. Kanuna aykırılıkları ve şüpheli gördüğü hususları bağlı olduğu genel kolluk örgütüne bildirmek 23.
- Yardım sağlama 2. Kat malikleri ve kiracıların yöneticiye gerekli bilgileri sağlamasını talep etmek 2.
2006 ve 2022 yıllarında yapılan değişikliklerle, konutta oturanların kimlik bildirme belgesi doldurma ve bir örneğini yöneticiye verme zorunluluğu kaldırılmıştır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: