Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Puantaj cetveli tutmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Çalışan listesi oluşturma 5.
- Ayın tüm günlerini içeren bir tablo açma 5.
- Her çalışan için günlük giriş-çıkış saatlerini kaydetme 5.
- Eksik günleri, izinleri ve raporlu günleri işaretleme 5.
- Fazla mesai saatlerini belirtme 5.
- Toplam çalışma saatini hesaplama 5.
Puantaj cetvelinde yer alması gereken bilgiler:
- çalışanın adı ve soyadı 13;
- iş yerine ait sicil numarası (eğer mevcutsa) 13;
- çalıştığı departmana ait bilgiler 13;
- işe giriş-çıkış ve mesai saatleri 13;
- fazla mesai saatleri 13;
- eksik mesai saatleri 13;
- eksik günler ve eksik günlerin sebepleri 13.
Puantaj cetveli tutma yöntemleri:
- Manuel yöntem 12. Puantaj defteri kullanılarak çalışanların işe giriş ve çıkış saatleri elle kaydedilir 12.
- Dijital yöntem 12. Excel veya Google Sheets gibi programlarla hazırlanan dijital tablolar veya özel puantaj yazılımları kullanılır 12.
- Bordro yazılımı veya PDKS kullanımı 1. Büyük ölçekli işletmelerde, bordro yazılımı veya Personel Devam Kontrol Sistemleri (PDKS) ile online sistemler üzerinden otomatik kayıt tutulur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: