Buradasın
Personel ihtiyaç ve beklentileri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel ihtiyaçları ve beklentileri şu şekilde özetlenebilir:
Personel İhtiyaçları:
- İşletme Hedef ve Stratejileri: Üretim kapasitesi artırma, yeni ürün sunma gibi hedefler personel sayısını ve niteliğini etkiler 1.
- Departman ve Görev Tanımları: Açık pozisyonlar ve iş gereksinimleri, hangi departmanın personel takviyesine ihtiyacı olduğunu belirler 1.
- Verimlilik ve Performans Analizi: Mevcut personelin iş yükü ve performansı analiz edilerek yeni personel alımı gerekebilir 1.
- Teknolojik Gelişmeler: Otomasyon ve dijital dönüşüm, yeni teknolojik yetkinliklere ihtiyaç doğurabilir 1.
Personel Beklentileri:
- Maaş ve Prim Sistemi: Adil ve performansa göre artan maaş ve prim sistemi 2.
- Çalışma Ortamı: Huzurlu ve rahat çalışılabilecek bir ortam 2.
- Şirket Felsefesi: Çalışana değer veren ve onu önemseyen bir şirket anlayışı 2.
- Yan Haklar: Özel sigorta, ekstra ikramiyeler gibi yan haklar 2.
- Kariyer Gelişimi: Eğitim ve gelişim fırsatları, kariyer planlaması 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: