Buradasın
İş merkezi yöneticiliği sertifikası nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş merkezi yöneticiliği sertifikası almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Eğitim Programına Katılmak: Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) onaylı "Site ve Apartman Yöneticiliği" kurs programına katılmak gerekmektedir 1. Bu program toplamda 72 saatten oluşmaktadır 1.
- Sınavı Başarıyla Geçmek: Eğitimi tamamlayan bireyler, kurs sonunda Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim Kurumları Yönetmeliği'nin ilgili maddeleri çerçevesinde yapılacak sınava katılmalıdır 1.
- Sertifikayı Almak: Sınav sonucunda başarılı olanlara MEB onaylı "Site ve Apartman Yöneticisi Kurs Bitirme Belgesi" verilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: