Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş etkisi metriklerinden bazıları şunlardır:
- Çalışan üretkenliğinde iyileşme 2. Eğitimin çalışan verimliliğini ve iş çıktısını nasıl artırdığını ölçer 2.
- Hata oranında azalma 2. Eğitim sonrası hataların azalma oranını takip eder 2.
- Müşteri memnuniyeti (CSAT) ve Net Promoter Score (NPS) 2. Eğitimin müşteri etkileşimlerini ve hizmet kalitesini nasıl geliştirdiğini ölçer 2.
- Çalışan bağlılığı ve elde tutma oranı 2. Eğitimin çalışan memnuniyetini artırıp artırmadığını ve işten ayrılma oranlarını düşürüp düşürmediğini değerlendirir 2.
- Kurtarma zamanı hedefi (RTO — Recovery Time Objective) 1. Bir sistem kaynağının kullanılamaz durumda olabileceği maksimum süreyi tanımlar 1.
- Kurtarma noktası hedefi (RPO — Recovery Point Objective) 1. Görev/iş süreci verilerinin bir kesinti sonrasında, kesinti veya sistem arızasından önceki kurtarılabileceği zaman içindeki noktayı temsil eder 1.
İş etkisi metrikleri, eğitim programlarını üretkenlik, verimlilik ve iş performansıyla ilişkilendirir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: