Buradasın
İnsan Kaynakları Yönetimi'nde 7P nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnsan Kaynakları Yönetimi'nde 7P, David Spinks tarafından topluluk yönetimi için önerilen 7 temel unsuru ifade eder 1. Bu unsurlar şunlardır:
- Politika 1. Topluluğun kültürünü şekillendirmek ve kaliteli katılımı sağlamak için politikalar oluşturulmalıdır 1.
- Performans 1. Topluluğun hedeflerine ulaşıp ulaşmadığını ve değer yaratıp yaratmadığını anlamak için başarı ölçütleri belirlenmelidir 1.
- İçerik 1. Topluluk içeriğinin ve deneyimlerinin etkili olup olmadığı değerlendirilmelidir 1.
- Katılım 1. Üyelerin etkileşimde bulunup bulunmadığı ve olumlu bir deneyim yaşayıp yaşamadığı izlenmelidir 1.
- Hedef 1. Organizasyonun genel hedeflerine ulaşıp ulaşılmadığı kontrol edilmelidir 1.
- Aktiflik 1. Topluluğun zaman içinde nasıl geliştiği ve değiştiği gözlemlenmelidir 1.
- Esneklik 1. 7P'nin her bir unsurunda gerektiğinde yenilik ve değişiklik yapılmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: