Buradasın
İnsan kaynakları bilgi yönetimi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnsan kaynakları bilgi yönetimi, bir organizasyonun çalışanlarını en verimli ve etkili şekilde kullanmasını sağlamaya yönelik faaliyetler bütünüdür 3.
Bu yönetim, insan kaynakları stratejileri ile şekillenir ve aşağıdaki işlevleri kapsar:
- İşe alım ve yetenek avcılığı 34. Doğru çalışanı doğru pozisyona yerleştirmek ve potansiyel yetenekleri tespit etmek 3.
- Performans yönetimi 34. Bireysel ve ekip bazlı hedef belirleme, düzenli geri bildirim ve performans değerlendirme 3.
- Eğitim ve gelişim 34. Çalışanların mevcut yetkinliklerini geliştirmek ve kurumsal eğitimlerle sürekli öğrenme kültürü yaratmak 3.
- Ücretlendirme ve yan haklar yönetimi 3. Rekabetçi maaş politikaları ve çalışan memnuniyetini destekleyecek yan haklar (yemek, yol, sağlık gibi) 3.
- Çalışan ilişkileri ve hukuki boyut 3. Çalışanlarla yönetim arasında köprü oluşturmak ve çalışma mevzuatına uygun politikalar geliştirmek 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: