Buradasın
Araştırma görevlisi yeniden atama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Araştırma görevlisinin yeniden atanması süreci, aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilir:
- Sürecin Başlangıcı: Görev süresi bitiminden 3 ay önce, araştırma görevlisi görev süresi uzatımı talebi ve çalışmalarını içeren bir rapor ile bağlı olduğu bölüm başkanlığına müracaat eder 2.
- Bölüm Başkanlığı İncelemesi: Dilekçe ve ek belgeler, Anabilim Dalı ve Bölüm Başkanlığı görüşü ile birlikte dekanlığa gönderilir 24.
- Fakülte Yönetim Kurulu: Dekanlık, talebi görüşmek üzere Fakülte Yönetim Kuruluna sunar 24.
- Yönetim Kurulu Kararı: Yönetim Kurulu kararı olumlu ise, araştırma görevlisi en çok üç yıl süre ile yeniden atanmak üzere ilgili yönetim kurulu kararı, görüşler ve dilekçe ile EBYS üzerinden Rektörlük Makamı/Personel Daire Başkanlığına gönderilir 24.
- Rektör Onayı: Rektörün onayı ile yeniden atama işlemi gerçekleştirilmiş olur 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: