Buradasın
Araştırma görevlisi yeniden atama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Araştırma görevlisi yeniden atama işlemi şu şekilde yapılır:
- Görev süresi bitiminden 1 ay önce, araştırma görevlisi, görev süresi uzatımı talebi ve çalışmalarını içeren raporu içeren bir dilekçe ile bağlı olduğu bölüm başkanlığına müracaat eder 15.
- Bölüm başkanlığı görüşü ile birlikte dilekçe, üst yazıyla dekanlığa gönderilir 15.
- Dekanlık, talep ve görüşleri alarak konuyu fakülte yönetim kuruluna sunar 15.
- Yönetim kurulu kararı olumlu ise, atama işlemi gerçekleştirilir ve ilgili karar personel daire başkanlığına gönderilir 15.
- Rektörün onayı ile yeniden atama işlemi tamamlanır 15.
Gerekli belgeler: dilekçe, bilimsel faaliyet raporu, not döküm belgesi ve ilgili birimin teklif yazısıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: