Bu video, Argumentor projesine başvuran bir kişinin röportajını içermektedir. Konuşmacı, proje sürecindeki deneyimlerini paylaşıyor.. Röportajda konuşmacı, Argumentor projesine başvururken koyduğu hedeflere ulaştığını ve hatta daha fazlasını bulduğunu belirtiyor. Proje sürecinde destek amaçlı projelerdeki yöntemleri öğrenme hedefine ulaştıklarını ve ekibinin normal proje süreçlerinin yanı sıra destek amaçlı projelerin nasıl hazırlanacağını öğrendiğini anlatıyor. Ayrıca, projeye başlamadan önce bu kadar çok bilgi sahibi olacaklarını ve bu kadar çok kişiyle tanışacaklarını beklemediğini de ifade ediyor.
Print Screen tuşu ile ekranın tamamı veya seçilen bölümü alınabilir. Windows tuşu + Prnt Sc kombinasyonu görüntüleri Resimler klasörüne kaydeder
Bu video, bir kişinin telefon dinleme yöntemlerini anlattığı bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, üçüncü video olduğunu belirterek daha ayrıntılı anlatacağını ifade etmektedir.. Videoda telefon dinleme için iki farklı yöntem gösterilmektedir. İlk yöntemde "yıldız kare 21 kare" yazarak arama yapma ve "etkin değil" yazısının çıkması durumunda dinleme işleminin başarılı olduğu anlatılmaktadır. İkinci yöntemde ise "yıldız kare kare kare 2" yazarak sorgulama yapma ve "sorgulama başarılı" mesajının çıkması durumunda dinleme işleminin tamamlandığı gösterilmektedir.
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan DGS sınavına yönelik mantık problemleri çözüm dersidir. Eğitmen, öğrencilere mantık problemlerini adım adım çözme yöntemlerini göstermektedir.. Videoda üç farklı mantık problemi ele alınmaktadır. İlk bölümde bir araba galerisinde test sürüşüne çıkan altı kişinin üstü açık veya üstü kapalı araçlarla test sürüşüne çıktığı bir problem çözülmektedir. İkinci bölümde dört farklı renkli ve fiyatlı ürünlerin sıralamasını bulma problemi, üçüncü bölümde ise köylerin konumlarını ve yönlerini belirleme problemi tablo oluşturma yöntemiyle çözülmektedir.. Her problem için doğru cevaplar açıklanmakta ve yanlış seçenekler neden yanlış olduğu anlatılmaktadır. Video, bir ödev sorusuyla sonlanmaktadır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı mum enerjisinin ne olduğunu ve nasıl kullanılacağını anlatmaktadır.. Video, mumun enerjisini ve gücünü açıklayarak başlıyor ve ardından farklı renklerin mumlarının anlamlarını detaylı şekilde açıklıyor (yeşil, kırmızı, portakal, sarı, mavi, mor, pembe, beyaz, siyah ve gri). Daha sonra mumla çalışma sürecini adım adım anlatıyor: mumu yağla ovalamak, baharatlar ve otlar kullanmak, çizgi yazmak, meditasyon yapmak, görselleştirme yapmak ve mumu yakmak. Video, mum ritüelinin nasıl tamamlanacağını ve mum kalıntılarının nasıl işleneceğini de açıklıyor.
Talep tahmini, gelecekteki ürün ve hizmet talebini belirleme sürecidir. Tahminler stratejik ve işlemsel kararların alınmasında kullanılır. Hiçbir tahmin %100 doğru değildir
Denge, yaşamın frekansına uyum sağlamak ve özünü gerçekleştirmektir. Çakralar, enerji bedeninde Prana'yı taşıyan 7 temel enerji kanallarıdır. Yaşam deneyimleri bizi sürekli dengeye getirmeye çalışır
Bu video, bir eğitimci tarafından TYT sınavına hazırlanan öğrencilere yönelik tavsiyeler içeren bir eğitim içeriğidir.. Video, TYT'nin bitip bitmediği sorusuyla başlayıp, sınav sonrası tekrar yöntemlerinin önemini anlatmaktadır. Konuşmacı, TYT'nin tüm konuların üstünden geçilmesiyle bitmediğini, AYT'ye geçiş sonrası TYT çalışmalarının azaldığını ve bu nedenle tekrarların önemini vurgulamaktadır. İki farklı tekrar yöntemini detaylı olarak açıklamakta, ilk yöntemin 12'nin başından Mart'a kadar, ikinci yöntemin ise Mart'tan sınava kadar uygulandığını belirtmektedir. Ayrıca, tekrarların zamanlamasının ve tekrarlardan kaçmamanın önemini vurgulamaktadır.
Bu video, sosyal çalışma mesleğinin yöntemlerini anlatan bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, sosyal çalışma alanındaki temel yöntemleri detaylı şekilde açıklamaktadır.. Video, toplumla çalışma, sosyal eylem, sosyal refah araştırması, mesleki görüşme ve rapor tutma gibi sosyal çalışma yöntemlerini sırasıyla ele almaktadır. Her bir yöntemin tanımı, özellikleri, amaçları ve uygulama alanları açıklanmaktadır. Ayrıca, bu yöntemlerin sosyal hizmet alanında nasıl kullanıldığı ve sosyal çalışma mesleğinin evrensel nitelikleri de anlatılmaktadır. Video, sosyal hizmete giriş ders kitabının üçüncü ünitesindeki konulara da atıfta bulunarak, konuyla ilgili daha ayrıntılı bilgi için bu kitaba yönlendirmektedir.
Ki-Kare (χ²) dağılımı, 30'un altındaki örneklemlerde kullanılan nonparametrik bir dağılımdır. Ki-Kare testi, örneklem verilerinin anakütle parametreleriyle uyumunu test eder. Testte gözlenen ve beklenen değerler ile serbestlik derecesi kullanılır
Psikoloji, insan ve hayvan davranışlarını inceleyen pozitif bir bilimdir. Psikoloji, Latince "psyche" (ruh) ve "logos" (bilim) kelimelerinden oluşur. Psikoloji, ölçülebilen her davranış ve içsel olgunun çalışma konusudur
Kamu politikası, devletin yasal otoritesinin olduğu konularda yaptığı her türlü eylemdir. Kamu politikası analizi, politikaların nedenlerini ve etkilerini bilimsel olarak inceler. Türkiye'de politika analizi çalışmaları 2000'li yıllarda başlamıştır
Bu video, mistisizmin en çok tartışılan araçlarından biri olan sarkaç ve pandül hakkında kapsamlı bilgiler sunan bir eğitim içeriğidir.. Video, sarkaçların ne olduğu, tarihsel önemi ve kullanım alanları hakkında bilgiler vererek başlıyor. Ardından kristal ve değerli taşların sarkaçlarda kullanımı, enerji özellikleri ve tarihsel önemi anlatılıyor. Daha sonra sarkaçların nasıl arındırılacağı, programlanacağı ve kullanılabileceği adım adım açıklanıyor. Video, sarkaçların sadece bir yöntem olduğunu ve kişisel deneyimlerle geliştirilebileceğini vurgulayarak sonlanıyor.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı telefondan enerjisi açma yöntemlerini adım adım anlatmaktadır.. Video, telefondan enerjisi açma konusunda iki farklı yöntemi uygulamalı olarak göstermektedir. İlk yöntemde ayarlar bölümünden bağlantılar bölümüne gidilip enerjisi başlığı bulunup aktif hale getirilmesi anlatılırken, ikinci yöntemde telefonun normal menülerinde "genel" sayfasından enerjisi aktif hale getirilmesi gösterilmektedir. Konuşmacı, bazı telefonlarda enerjisi olmadığını veya otomatik olarak açık olabileceğini de belirtmektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı bilgisayarda ekran görüntüsü alma yöntemlerini adım adım anlatmaktadır.. Video, bilgisayarda ekran görüntüsü almanın altı farklı yöntemini detaylı olarak göstermektedir. İlk yöntem Windows ve Print Screen tuşlarına basarak tam ekran görüntüsü alma, ikinci yöntem Windows Alt ve Print Screen tuşlarına basarak belirli bir alanın ekran görüntüsünü alma, üçüncü yöntem Windows Shift ve S tuşlarına basarak herhangi bir alanın ekran görüntüsünü alma, dördüncü yöntem sadece Print Screen tuşuna basarak ekran görüntüsünü alma, beşinci yöntem Yandex uygulaması kullanarak ekran görüntüsü alma ve altıncı yöntem Lite Shoot uygulaması kullanarak ekran görüntüsü alma yöntemlerini kapsamaktadır. Her yöntem için ekran görüntüsü nereye kaydedileceği ve nasıl kullanılacağı da açıklanmaktadır.
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan KPSS Türkçe sınavına hazırlık dersidir. Eğitimci, paragrafta yardımcı düşünce konusunu ve sınav sorularını çözme tekniklerini anlatmaktadır.. Videoda, paragraf sorularını çözerken izlenmesi gereken stratejiler detaylı şekilde açıklanmaktadır. Eğitimci, yardımcı düşüncelerin ana düşünceyi destekleyen cümleler olduğunu, olumsuz soru kökleriyle (hangisi yoktur, hangisine ulaşılamaz, hangisinden söz edilemez) gelen soruların çözüm yöntemlerini ve paragrafı okurken anahtar kelimeleri tespit etme tekniklerini anlatmaktadır.. Videoda ayrıca 2020 ve 2021 KPSS sınavlarından örnek sorular çözülerek konu pekiştirilmektedir. Yalınlık kavramı, clickbait reklam biçimleri ve genlerde risk faktörleri gibi farklı konularda paragraf soruları çözülmekte, sınav öncesi hazırlık sürecinde paragrafı kafadan ve soyut paragraflardan soru çözmenin önemi vurgulanmaktadır.
Bu video, Bağımsız Denetçiler Derneği Genel Başkanı ve Mali Suçları Araştırma Kurulu'nun eski uzmanlarından Abdullah Çavuş tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir.. Video, kara para aklama yöntemleri konusunu ele almaktadır. Önceki videolarda kara para ve kara para aklama aşamaları anlatılmışken, bu videoda aklama yöntemleri detaylı olarak incelenmektedir. Sunumda fonların ülke dışına kaçırılması, şirinler yöntemi, parçalama yöntemi, vergi cennetleri, paravan şirketler, döviz büroları, kumarhaneler, nakit para kullanan işyerleri, göstermelik şirketler, sahte fatura, hayali ihracat, alternatif havale sistemleri, internet bankacılığı, elektronik para, bitcoin, talih oyunlarından kazanılan ikramiyeler, paralel para değişim piyasaları, değerli taşlar, sanat ve tarihi eser aracıları, otomobil, uçak, tekne, gayrimenkul gibi lüks malların satıcıları ve kar amacı gütmeyen kuruluşlardan faydalanma gibi aklama yöntemleri listelenmektedir. Bu sunumda geçen yöntemler bundan sonraki videolarda daha detaylı olarak ele alınacaktır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı ilkokul okuma yazma öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri anlatmaktadır.. Video, ilkokul okuma yazma yönetimindeki yöntemleri iki ana kategoride ele almaktadır: birleşime dayalı yöntemler (harf tekniği, ses tekniği, hece tekniği) ve çözümlemeye dayalı yöntemler (fiş tekniği, hikaye tekniği, cümle tekniği, sözcük tekniği). Ayrıca yazı defteri özellikleri, harf tanıtımı, noktalama işaretleri kullanımı ve 2019'da birleşik elik yazı yerine dik temel harf kullanımının kaldırılması gibi önemli bilgiler de paylaşılmaktadır. Video, sınavlarda çıkabilecek temel bilgileri vurgulayarak hazırlanmıştır.
Bu video, Emre Ecer tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Emre Ecer, 2009 yılından beri çeşitli içerikler sunan bir içerik üreticisidir.. Video, ek iş yapmak isteyenler için adım adım rehberlik etmektedir. İçerikte, ek iş yapmak için bilgi sahibi olmanın önemi vurgulanmakta ve bu bilgileri edinmek için "online darphane.org" adlı bir kaynak önerilmektedir. Video, bu kaynaktan nasıl erişileceğini göstererek, ek iş yapmak için üç farklı yöntem sunulduğunu ve bu yöntemlerin puanlamalarını paylaşmaktadır.
Bu video, Erkan adlı bir eğitmen tarafından sunulan eğitim içeriğidir. Eğitmen, paragrafın anlam yönü konusunu ve soru çözüm taktiklerini detaylı şekilde anlatmaktadır.. Video, paragrafın anlam yönü alt başlıkları (başlık, konu, ana düşünce ve yardımcı düşünceler) üzerinden başlayıp, özellikle ana düşünce sorularının çözüm yöntemlerini örneklerle açıklamaktadır. Daha sonra yardımcı düşünce sorularına geçilerek, ulaşılamaz soruların çözüm stratejileri ve sosyal psikoloji örneği üzerinden paragraf analizi gösterilmektedir.. Videoda ALES sınavlarından alınan örnek sorular üzerinden çözüm stratejileri sunulmakta ve video sonunda paragraf sorularını çözmek için kitap önerileri verilmektedir.