184 şikayet hattı, Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) olarak bilinir ve çeşitli amaçlarla hizmet verir: Sağlık sistemi ile ilgili şikayetler: Sağlık kuruluşları, hastaneler veya hekimler hakkında yapılan şikayetler değerlendirilir. Randevu sorunları: MHRS üzerinden oluşturulan randevularla ilgili yaşanan sorunlara çözüm üretilir. Ambulans ve acil servis şikayetleri: Bu hizmetlerle ilgili aksaklık ve şikayetler dinlenir. Pandemi bilgileri: Özel dönemlerde, örneğin pandemi sırasında, hastalık süreci, ilaç kullanımı ve tedavi yöntemleri hakkında bilgi verilir. Tıbbi yöntemler hakkında rehberlik: İlaç ve aşı gibi tıbbi yöntemler hakkında merak edilenlere yanıt verilir. Organ nakli bilgilendirme: Organ nakli konusunda bilgilendirme yapılır. Tütün ihbarları: 4207 sayılı Kanun hükümlerinin ihlallerine yönelik ihbar ve şikayetler alınır. 184 hattı, haftanın 7 günü 24 saat hizmet verir.