Buradasın
Samsung şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Samsung şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 444 77 11 numaralı Samsung Çağrı Merkezi, haftanın her günü 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir 13.
- WhatsApp Destek: 7 gün 24 saat boyunca 0850 644 77 11 numaralı WhatsApp hattı üzerinden destek alınabilir 12.
- E-posta: support@samsung.com adresine e-posta gönderilerek şikayet iletilebilir 45.
- Online Form: Samsung'un resmi web sitesinde bulunan "Destek" veya "İletişim" bölümünden online şikayet formu doldurulabilir 14.
- Posta: Samsung Corporate Head Office, 85 Challenger Rd, Ridgefield Park, NJ 07660, USA adresine mektup gönderilerek şikayet iletilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: