Buradasın
Samsung şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Samsung şikayetlerini iletmek için aşağıdaki kanallar kullanılabilir:
- Samsung Müşteri Hizmetleri: 444 77 11 numaralı telefondan arayarak veya canlı sohbet aracılığıyla destek alabilirsiniz 13.
- Samsung Resmi İnternet Sitesi: "İletişim" veya "Destek" bölümünden şikayet formu doldurabilirsiniz 13.
- Samsung Sosyal Medya Hesapları: Resmi Facebook, Twitter ve Instagram hesaplarından mesaj göndererek veya şikayetinizi paylaşarak geri dönüş alabilirsiniz 14.
- Samsung Yetkili Servisleri: Arızalı veya sorunlu ürünler için yetkili servislere başvurabilirsiniz 1.
- Tüketici Hakem Heyeti: Sorunu çözemiyorsanız, tüketici haklarını korumakla görevli bu kuruma başvurabilirsiniz 1.
Ayrıca, support@samsung.com adresine e-posta göndererek de şikayetinizi iletebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: