Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
184 şikayet hattı, Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) olarak bilinir ve çeşitli amaçlarla hizmet verir 135:
- Sağlık sistemi ile ilgili şikayetler: Sağlık kuruluşları, hastaneler veya hekimler hakkında yapılan şikayetler değerlendirilir 5.
- Randevu sorunları: MHRS üzerinden oluşturulan randevularla ilgili yaşanan sorunlara çözüm üretilir 5.
- Ambulans ve acil servis şikayetleri: Bu hizmetlerle ilgili aksaklık ve şikayetler dinlenir 5.
- Pandemi bilgileri: Özel dönemlerde, örneğin pandemi sırasında, hastalık süreci, ilaç kullanımı ve tedavi yöntemleri hakkında bilgi verilir 5.
- Tıbbi yöntemler hakkında rehberlik: İlaç ve aşı gibi tıbbi yöntemler hakkında merak edilenlere yanıt verilir 5.
- Organ nakli bilgilendirme: Organ nakli konusunda bilgilendirme yapılır 5.
- Tütün ihbarları: 4207 sayılı Kanun hükümlerinin ihlallerine yönelik ihbar ve şikayetler alınır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: