Buradasın
Yemeksepeti kuryesi şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yemeksepeti kuryesi şikayeti için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri ile iletişim: Yemeksepeti'nin müşteri hizmetleri numarası olan 444 5 445 aranarak şikayet iletilebilir 5. Ayrıca, Yemeksepeti mobil uygulaması üzerinden canlı destek başlatılarak da temsilci ile iletişime geçilebilir 5.
- E-posta ile bildirim: Şikayetler, info@yemeksepeti.com adresine e-posta olarak gönderilebilir 45.
- Yardım merkezi: Yemeksepeti'nin web veya mobil uygulaması üzerinden "Yardım Merkezi"ne bağlanarak şikayet ve talepler iletilebilir 4.
Ayrıca, Yemeksepeti'nin resmi sosyal medya hesapları üzerinden de şikayet bildirimi yapılabilir, ancak bu kanallar üzerinden doğrudan işlem yapılmaz, sadece yönlendirme sağlanır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: