2023 yılı Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (CX AWARDS Türkiye) ödül alan bazı kurumlar şunlardır: En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi: Teknosa, Ziraat Bankası, VakıfBank, QNB Finansbank, sigortam.net, LC Waikiki. Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı Kategorisi: Karaca, Akbank, Intertech, LC Waikiki, Vodafone. Verient Jüri Özel Ödülü: Verient. Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik Kategorisi: İş Bankası, Akiş GYO, Boyner, Teknosa. B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi: BP, Tüpraş, Aksigorta, E-Logo. Minimum Teknoloji Maksimum Müşteri Deneyimi Kategorisi: TEB, Defacto, Otokoç. Sıradışı Müşteri Deneyimi Projeleri Kategorisi: Teknosa, Boyner-now, Lexus. Çalışan Deneyimi Kategorisi: Sigortam.net, Türkiye Finans. 2024 yılı ALFA Awards'da ödül alan bazı markalar ise şunlardır: Sigorta: Allianz Türkiye. Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi: Amazon Türkiye. Kargo: Aras Kargo. Bilgisayar/Tablet/Laptop: Asus Türkiye.