• Buradasın

    Müşteri deneyimi ödüllerinde kimler ödül aldı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    2023 yılı Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (CX AWARDS Türkiye) ödül alan bazı kurumlar şunlardır:
    • En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi: Teknosa, Ziraat Bankası, VakıfBank, QNB Finansbank, sigortam.net, LC Waikiki 1.
    • Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı Kategorisi: Karaca, Akbank, Intertech, LC Waikiki, Vodafone 1.
    • Verient Jüri Özel Ödülü: Verient 1.
    • Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik Kategorisi: İş Bankası, Akiş GYO, Boyner, Teknosa 1.
    • B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi: BP, Tüpraş, Aksigorta, E-Logo 1.
    • Minimum Teknoloji Maksimum Müşteri Deneyimi Kategorisi: TEB, Defacto, Otokoç 1.
    • Sıradışı Müşteri Deneyimi Projeleri Kategorisi: Teknosa, Boyner-now, Lexus 1.
    • Çalışan Deneyimi Kategorisi: Sigortam.net, Türkiye Finans 1.
    2024 yılı ALFA Awards'da ödül alan bazı markalar ise şunlardır:
    • Sigorta: Allianz Türkiye 2.
    • Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi: Amazon Türkiye 2.
    • Kargo: Aras Kargo 2.
    • Bilgisayar/Tablet/Laptop: Asus Türkiye 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    En iyi müşteri deneyimi ödülü kime verildi?

    2024 yılında en iyi müşteri deneyimi ödülü iki farklı markaya verilmiştir: 1. "Müşteri Geri Bildiriminin En İyi Kullanımı" kategorisinde LC Waikiki, Turkcell Global Bilgi iş birliğiyle International Customer Experience Awards (ICXA) 2024'te birincilik kazanmıştır. 2. Tur Operatörleri kategorisinde ise Setur, Marketing Türkiye tarafından düzenlenen ALFA Awards 2024'te "Müşterilerine En İyi Deneyimi Sunan Marka" seçilmiştir.

    Müşteri sadakati için hangi ödüller verilir?

    Müşteri sadakati için verilebilecek ödüller şunlardır: 1. Puan Bazlı Sistemler: Müşteriler, belirli alışverişler veya eylemler karşılığında puan kazanır ve bu puanları indirimler, ücretsiz ürünler veya özel deneyimler için harcayabilirler. 2. Kişiselleştirilmiş Ödüller: Doğum günü sürprizleri, yıldönümü ödülleri ve kişiye özel ürünler gibi kişiselleştirilmiş ödüller, müşterilere kendilerini özel hissettirir. 3. Deneyimsel Ödüller: Yeni ürün önizlemeleri, özel etkinlik davetiyeleri ve sosyal medya etkileşimleri karşılığında sunulan ödüller, müşterilerin markayla olan bağlarını güçlendirir. 4. İndirim ve Para İadesi: Yüzde ve sabit miktar indirimler, müşterilerin alışveriş yapma motivasyonunu artırırken, kademe bazlı indirimler daha yüksek harcama yapan müşterilere özel avantajlar sunar. 5. Tavsiye Programları: Mevcut müşterilerin, arkadaşlarını ve ailelerini işletmeye yönlendirmeleri karşılığında indirimler veya hediyeler kazanmaları.