Buradasın
Müşteri deneyimi ödüllerinde kimler ödül aldı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
2025 yılı müşteri deneyimi ödüllerinde bazı ödül alan kurumlar ve projeler:
- Samsung: "Müşteri Görüşü ve Geri Bildiriminin En İyi Kullanımı", "En İyi Ürün veya Hizmet Geliştirme" ve "En İyi İletişim Merkezi" kategorilerinde Altın Ödül 2.
- Teknosa: "Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri"nde (ICXA’24) "En İyi Dijital Dönüşüm", "En İyi Yapay Zeka Kullanımı" ve "En İyi Teknoloji Kullanımı" kategorilerinde Altın Ödül, ayrıca "Müşteri Deneyiminde En İyi İnovasyon" kategorisinde Gümüş ve "En İyi Çağrı Merkezi" kategorisinde Bronz Ödül 5.
- VakıfBank: 7. CX AWARDS TURKEY®'de "Büyük Düşünce" Ödülü 3.
- Kuveyt Türk: 7. CX AWARDS TURKEY®'de "Üretken Proje" Ödülü 3.
- İş Bankası: 7. CX AWARDS TURKEY®'de "İyi Fikir" Ödülü 3.
- TEB: 7. CX AWARDS TURKEY®'de "Özel Ödül" 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: