Buradasın
Müşteri deneyimi ödüllerinde kimler ödül aldı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
2023 yılı Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (CX AWARDS Türkiye) ödül alan bazı kurumlar şunlardır:
- En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi: Teknosa, Ziraat Bankası, VakıfBank, QNB Finansbank, sigortam.net, LC Waikiki 1.
- Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı Kategorisi: Karaca, Akbank, Intertech, LC Waikiki, Vodafone 1.
- Verient Jüri Özel Ödülü: Verient 1.
- Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik Kategorisi: İş Bankası, Akiş GYO, Boyner, Teknosa 1.
- B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi: BP, Tüpraş, Aksigorta, E-Logo 1.
- Minimum Teknoloji Maksimum Müşteri Deneyimi Kategorisi: TEB, Defacto, Otokoç 1.
- Sıradışı Müşteri Deneyimi Projeleri Kategorisi: Teknosa, Boyner-now, Lexus 1.
- Çalışan Deneyimi Kategorisi: Sigortam.net, Türkiye Finans 1.
2024 yılı ALFA Awards'da ödül alan bazı markalar ise şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: