Yabancı personel için ev hizmetlerinde hizmet dökümü almak amacıyla, çalışma izni başvurusu yapılması gerekmektedir. Başvuru için gerekli adımlar: 1. Belgelerin Hazırlanması: Ev sahibinin kimlik fotokopisi, e-Devlet veya SGK dökümü, ikametgah belgesi. Yabancı personelin pasaport fotokopisi, vize veya ikamet izni fotokopisi, biyometrik fotoğrafları. 2. Online Başvuru: e-Devlet üzerinden çalışma izni başvuru formu doldurulur ve dijital imza yapılır. 3. Ödeme ve Sonuç: Başvurunun olumlu sonuçlanması durumunda, çalışma izni harcı ve değerli kağıt bedeli yatırılır, SGK işe giriş bildirgesi yapılır ve çalışma izni kartı PTT aracılığıyla gönderilir. Yurt dışı başvurular için, Türkiye'deki bir Türk konsolosluğuna başvuru yapılmalıdır. Başvuru süreci karmaşık olabileceğinden, uzman danışmanlık hizmetlerinden yararlanılması önerilir.