Buradasın
Yabancı personel ev hizmetlerinde hizmet dökümü nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yabancı personelin ev hizmetlerinde hizmet dökümü alabilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Çalışma İzni Başvurusu: Yabancı personelin çalışabilmesi için öncelikle Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na çalışma izni başvurusu yapılmalıdır 12.
- Gerekli Belgeler: Başvuru için işveren ve çalışanın birlikte hazırlaması gereken belgeler şunlardır: pasaport fotokopisi, biyometrik fotoğraf, kimlik fotokopisi, ikametgâh belgesi ve iş sözleşmesi 1.
- Sağlık Raporu: Yabancı uyruklu kişinin, Türkiye'de çalışabilmesi için sağlık raporu alması gerekmektedir 1.
- Onay Süreci: Başvuru tamamlandıktan sonra Çalışma Bakanlığı tarafından değerlendirilir ve uygun bulunursa çalışma izni verilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: