• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi), kurum ve kuruluşlarda belge ve dokümanların dijital ortamda oluşturulması, saklanması, paylaşılması ve yönetilmesini sağlayan yazılım tabanlı bir sistemdir 12.
    EBYS'nin temel işlevleri:
    • Belge yönetimi: Belgelerin dijital ortamda güvenli bir şekilde yönetilmesi, arşivlenmesi ve sınıflandırılması 12.
    • Hızlı erişim ve paylaşım: Belgelerin her an ulaşılabilir olması ve kolayca paylaşılması, bu sayede iş süreçlerinin hızlanması 12.
    • Bilgi güvenliği: Belgelerin yalnızca yetkili kişilerce görüntülenebilmesi ve gizlilik gerektiren belgelerin korunması 12.
    • Maliyet tasarrufu: Fiziksel arşivleme maliyetlerinin azalması 12.
    • Çevre dostu: Kağıt kullanımını minimize ederek çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlaması 2.
    EBYS, özellikle kamu kurumları, özel sektör şirketleri, eğitim ve sağlık kurumları tarafından kullanılır 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ebys ile KEP aynı mı?

    Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) ve Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) aynı şey değildir, ancak birlikte kullanılabilirler. EBYS, kurumların elektronik belgelerini yönetmek için kullandıkları sistemdir. KEP sisteminin EBYS ile beraber kullanılabilmesi için idari ve teknik süreçlerin belirlenmesi gerekmektedir.

    Ebys VGM nedir?

    EBYS VGM, "Elektronik Belge Yönetim Sistemi - Vakıflar Genel Müdürlüğü" anlamına gelir. EBYS, belgelerin dijital ortamda oluşturulması, saklanması, paylaşılması ve yönetilmesini sağlayan bir sistemdir. VGM EBYS ise, Vakıflar Genel Müdürlüğü'nün bu sistemi kullanarak belge işlemlerini dijital ortamda gerçekleştirdiği anlamına gelir. Bu sistem, belgelerin güvenli bir şekilde yönetilmesini, hızlı erişim sağlanmasını ve iş süreçlerinin verimliliğini artırmayı hedefler. e-Devlet Kapısı üzerinden EBYS VGM sistemine erişim sağlanabilir ve ilgili evraklar doğrulanabilir.

    BOUN Ebys nasıl kullanılır?

    Boğaziçi Üniversitesi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sisteme Giriş: - Tarayıcı adres çubuğuna ebys erişim adresi yazılır. - "Kullanıcı Adı" ve "Şifre" bilgileri girilerek "Sisteme Giriş Yap" butonuna tıklanır. 2. Belge İşlemleri: - "İmzala&Gönder" butonu ile belgeler elektronik imza ile imzalanır ve iş akışına göre havale edilir. - "İmzasız Kaydet&Gönder" butonu, e-imza yetkisi olmayan personelin belge hazırlayıp kaydetmesini sağlar. - "Taslak Kaydet" ve "Taslak Üret" butonları, işlemlerin daha sonra tekrar kullanılmak üzere kaydedilmesini sağlar. 3. Bekleyen İşler: - Üst menüdeki "Bekleyen İşler" butonu ile bekleyen işler menüsüne ulaşılır. 4. Test Ortamı: - Yeni EBYS devreye girene kadar, https://v5bountest.isyazilim.net/ adresi üzerinden, kullanıcı adı ve T.C. kimlik numarası ile giriş yaparak test ortamında çalışılabilir. Daha fazla bilgi ve destek için Boğaziçi Üniversitesi Yazı İşleri Şube Müdürlüğü ile iletişime geçilebilir.

    EBYS evrak modülü nasıl kullanılır?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) evrak modülünün kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Evrak Oluşturma: Evrakın detay ekranı açılır ve sağ üstteki aksiyon butonları ile gerekli işlemler yapılır. Alternatif olarak, evrakın üzerine tıklanarak ön izleme ekranında aksiyon butonları ile işlemler gerçekleştirilir. Evrak metni, sistemde tanımlı şablonlardan seçilerek oluşturulur. Ek, ilgi veya ilişkili evrak ekleme işlemleri yapılır. Evrak taslak evraklar listesine eklenir ve daha sonra onaya sunulabilir. 2. Evrak Arama: Evrakın barkod numarası, konusu veya dağıtım bilgileri gibi kriterlere göre arama yapılabilir. İçerik arama özelliği ile evrak içinde geçen bir kelime ile arama yapılabilir. 3. Evrak Yönetimi: Belgeler, gelen, giden ve taslak klasörlerinde düzenlenir. Belgeler, dosya planlarına göre arşivlenebilir. EBYS'nin kullanımı, sistemin özelliklerine ve kurumun uygulamalarına göre değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için sistemin yardım dokümanlarına veya eğitim videolarına başvurulabilir.

    Ebys v2 nedir?

    EBYS, "Elektronik Belge Yönetim Sistemi"nin kısaltmasıdır. EBYS V2 hakkında spesifik bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, genel olarak EBYS'nin, kurumların belgelerini dijital ortamda oluşturup, yönetip, arşivlemelerini sağlayan bir sistem olduğu bilinmektedir. EBYS'nin bazı avantajları: Verimlilik ve güvenlik. Maliyet tasarrufu. İş yükünün azalması. Çevre dostu.

    EBYS ile neler yapılabilir?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ile yapılabilecek bazı işlemler: Belgelerin dijital ortamda oluşturulması, saklanması, paylaşılması ve yönetilmesi. Belge kayıplarını ve karışıklıkları önleme. Onay ve akış süreçlerini otomatikleştirme. Güvenli ve yetkilendirilmiş erişim sağlama. Arşivleme ve yedekleme işlemlerini kolaylaştırma. İş süreçlerini hızlandırma ve verimliliği artırma. Uyumluluk ve mevzuat gereksinimlerine destek olma. Denetim süreçlerini kolaylaştırma. Çevre dostu ve maliyet tasarruflu bir çözüm sunma. Diğer kurumsal yazılımlar ve sistemlerle entegre çalışabilme. EBYS, özellikle kamu kurumları ve e-devlet ile entegre çalışan kuruluşlar tarafından dijital belge yönetimi için kullanılmaktadır.

    EBY açılımı nedir?

    EBY, "elektronik belge yönetimi" anlamına gelir. Ayrıca, EBY kısaltması farklı bağlamlarda çeşitli terimleri temsil edebilir, örneğin: Ente Binacional Yacireta; e x b x y, bir paketin ebat bilgileri (en, boy, yükseklik).