KTÜ Ebys nasıl kullanılır?
KTÜ EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) kullanımı için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir: 1. EBYS sistemine giriş: Kurum tarafından verilen kullanıcı adı ve şifre ile EBYS ana ekranına giriş yapılır. 2. Evrak işlemleri: Ana ekrandaki menüden "Evrak İşlemleri" bölümüne tıklanır ve "Evrak Oluştur" seçeneği seçilir. 3. Evrak bilgilerinin girilmesi: Oluşturulacak evrakın konusu, konu kodu, kaldırılacak klasörler, miat, gereği ve onay akışı bilgileri doldurulur. 4. Resmi yazının yazılması: EBYS editörü üzerinden resmi yazı, belirlenen formatta yazılır. Gerekirse evrak ekleri yazılır ve dosya olarak eklenir. 5. Kaydetme ve onaya sunma: Yazı tamamlandıktan sonra "Kaydet" ve ardından "Onaya Sun" butonlarına tıklanır. 6. Gönderim: Onaylandıktan sonra evrak, ilgili kurum veya kişilere dijital olarak gönderilir. EBYS ile ilgili destek almak için KTÜ'nün 1468 numaralı telefonunu arayabilirsiniz.
KTÜ Ebys nasıl kullanılır?