Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Site yönetimi tüzüğü, sitelerde yaşayan tüm kat maliklerini ve kiracıları kapsayan, sitenin işleyişini ve yönetimini düzenleyen bir belgedir 13.
Bu tüzükte yer alan bazı konular şunlardır:
- Yönetim kurulu ve görevleri: Siteyi yönetmek, genel kurul kararlarını uygulamak, ortak alanları korumak ve Kat Mülkiyeti Kanunu'nda belirtilen diğer görevleri yerine getirmek 15.
- Genel kurul toplantıları: Sitede yaşayan tüm kat maliklerinden oluşan genel kurulun yılda en az bir kez toplanması ve yönetim kurulunun seçimi, aidatların belirlenmesi gibi önemli kararları alması 13.
- Aidatların belirlenmesi ve tahsili: Aidatların miktarı, genel kurulda kat maliklerinin oyları ile belirlenir ve aidat borçlularına ihtarname gönderilerek yasal işlemlere başvurulabilir 1.
- Ortak alanların kullanımı: Havuz, park, spor salonu gibi ortak alanların kullanımı ile ilgili kurallar ve yaptırımlar 1.
- Yönetim planı: Sitenin işleyişine ilişkin kuralları ve prosedürleri belirleyen belge 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: