Buradasın
Personel Genel Müdürlüğü ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel Genel Müdürlüğünün görevleri, ilgili bakanlığa göre değişiklik göstermektedir.
Bazı Personel Genel Müdürlüğü görevleri:
- Atama ve Görevlendirme: Bakanlık personelinin atama, nakil, terfi ve görevlendirilme işlemlerini yapmak 135.
- Özlük İşlemleri: Personellerin özlük işlemlerini yürütmek, emeklilik işlemlerini gerçekleştirmek 124.
- Eğitim Planlaması: Eğitim ihtiyaç analizleri doğrultusunda eğitimlerin planlanmasını ve yapılmasını sağlamak 15.
- Performans Yönetimi: Performans ve ödül yönetim sistemlerini kurmak ve uygulamak 1.
- İnsan Kaynakları Planlaması: Bakanlık insan kaynakları politikasını oluşturmak ve planlamasını yapmak 12.
- Yurtdışı Görevlendirmeler: Personelin eğitim veya görev amacıyla yurtdışına gönderilme işlemlerini yapmak 3.
- Diğer Görevler: Bakan tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek 124.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: