Buradasın
Personel Genel Müdürlüğü ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel Genel Müdürlüğü, farklı kurumlarda çeşitli görevler üstlenir:
- İnsan Kaynakları Yönetimi: Çalışanların işe alımı, eğitimi, performans değerlendirmesi ve kariyer gelişimi gibi insan kaynakları politikalarının belirlenmesi ve uygulanmasını sağlar 12.
- Personel İşlemleri: Atama, nakil, terfi ve disiplin işlemleri gibi personel işlemlerinin yönetilmesi ve özlük dosyalarının tutulması 13.
- Eğitim ve Gelişim: Çalışanların mesleki ve kişisel gelişimlerini desteklemek amacıyla eğitim programlarının planlanması ve uygulanması 13.
- Mevzuat Takibi: Kamu personelini ilgilendiren mevzuat değişikliklerinin takip edilmesi ve bu değişikliklerin kurum içindeki uygulamalara yansıtılması 1.
- Veri Yönetimi ve Raporlama: Personel bilgilerinin güncellenmesi, istatistiksel verilerin toplanması ve raporlanması 1.
- Çalışan İlişkileri: Çalışanlarla iletişimin sağlanması, taleplerinin ve şikayetlerinin değerlendirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: