Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Özkan özlük dosyasının nasıl kullanılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak özlük dosyası kullanımı şu adımları içerir:
- Belgelerin Toplanması: Çalışandan istenen belgelerin eksiksiz bir şekilde temin edilmesi 12.
- Klasör Oluşturma: Her çalışan için ayrı klasörler oluşturulur ve klasörlerin başlığına çalışanın adı ve soyadı yazılır 12.
- Belgelerin Düzenlenmesi: Dosyaya eklenecek belgelerin bir listesi çıkarılır ve her çalışan için listeler aynı sırada takip edilir 12.
- Takip ve Güncelleme: Dosyada yer alan bilgilerin ve belgelerin gerektiği durumlarda güncellenmesi 3.
- Saklama: Dosyanın hem dijital hem de matbu olarak saklanması ve yetkili olmayan kişilerin erişimine kapatılması 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: