Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yardımcı hizmetli memurun görevleri, çalıştığı kuruma ve amirinin talimatlarına göre değişiklik gösterebilir 35. Genel olarak şu işleri yaparlar:
- Evrak ve kargo işleri: Gelen evrak ve kargoların teslimatı ile ilgilenirler 5.
- Temizlik: Kurumun iç ve dış temizliğinden sorumludurlar 5.
- Büro işleri: Ofis malzemelerinin temini, giriş-çıkışlarının denetimi ve depolanması gibi görevleri vardır 5.
- Diğer destek hizmetleri: Çay-kahve servisi, misafir yönlendirme, kırtasiye düzeni gibi destek işlerinde görev alırlar 25.
Görev tanımı, kurumdan kuruma farklılık gösterebilir ve "amirin vereceği diğer işler" maddesi ile genişleyebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: