Buradasın
Müşteri hizmetleri şikayet edince mağaza ne yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri hizmetleri şikayet aldığında mağaza genellikle şu adımları izler:
- Şikayeti dinler ve anlar 13. Müşterinin sorununu tam olarak anlamak için dikkatlice dinlemek gerekir 3.
- Empati kurar 13. Müşterinin yaşadığı sıkıntıyı anladığını göstermek önemlidir 3.
- Çözüm alternatifleri sunar 13. Müşteriye olası çözüm yollarını sunarak, onun da sürece dahil olmasını sağlamak memnuniyeti artırır 3.
- Geri bildirimi paylaşır 2. Alınan şikayetler ve geri bildirimler, tüm iç ekiplerle paylaşılır 2.
- Sorunu belirler 2. Sorunun kökenine inmek, bir eylem planı oluşturmaya ve gelecekteki sorunları hafifletmeye yardımcı olur 2.
- Eylem planı yapar 2. Müşterinin sıkıntılı noktalarını ele almak ve çözmek için uygulanabilir bir plan oluşturulur 2.
- Takip eder 23. Sorunun tekrarlanmaması için gerekli önlemler alınır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: