Buradasın
Kritik olaylar performans değerlendirme yöntemi hangi durumlarda kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kritik Olaylar Performans Değerlendirme Yöntemi, özellikle müşteri hizmetleri alanında yaygın olarak kullanılır 2. Bu yöntem, sorun yönetimi bir performans ölçütü olarak kullanıldığında faydalıdır 2.
Kritik olaylar performans değerlendirme yönteminin kullanıldığı diğer durumlar:
- Çalışanların görevleri sırasında sergilediği olağanüstü olumlu ya da olumsuz davranışların kaydedilerek değerlendirilmesi gereken durumlar 13;
- Nitel performans ölçümünün kritik olduğu pozisyonlar 1.
Bu yöntem, sürekli gözlem gerektirdiği için yöneticinin çalışana dair dikkatli bir takip içinde olmasını gerekir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: