Buradasın
Yönetim temsilcisi görev ve sorumlulukları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yönetim temsilcisinin görev ve sorumlulukları şunları içerir:
- Dokümantasyon yönetimi: Dokümanların dağıtımını ve revizyonunu kontrol etmek 24.
- Kalite yönetim sistemi: Yönetim sistemi el kitabı, prosedürler ve talimatları hazırlamak, dış kaynaklı dokümanları takip etmek 24.
- Toplantı organizasyonu: Komitelerin ve Yönetimin Gözden Geçirmesi (YGG) toplantılarını organize etmek 24.
- Şikayet değerlendirmesi: Müşteri/firma şikayetlerini değerlendirmek ve gerekli düzeltici faaliyetleri başlatmak 24.
- Eğitim planlaması: Yıllık eğitim planını hazırlamak ve firma içi eğitimleri koordine etmek 24.
- Denetim ve performans takibi: İç denetimleri organize etmek, kalite ve performans göstergelerini takip etmek 34.
Yönetim temsilcisinin sorumlulukları, işletmenin veya kurumun yapısına göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: